معروف خلیلی پژوهشگر برتر این جشنواره روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: انتخاب پژوهشگر برتر بر اساس تعداد مقاله ها ارائه شده در مجله های داخلی و خارجی، تائید شدن آنها و نحوه فعالیت در پژوهش های علمی است.
وی در خصوص موفقیت های پژوهشی خود و شاخص های انتخاب پژوهشگر برتر کشور گفت: 9 کتاب از 13 کتابی که نوشته ام اکنون به عنوان منبع درسی در دانشگاه های پیام نور کشور تدریس می شود.
وی ادامه داد: بیش از 100 مقاله (ISI) پژوهشی منتشر شده در مجله های داخلی و خارجی دارم.
'معروف خلیلی' دارای مدرک دکترای تخصصی ژنتیک- بیومتری بوده و به عنوان رئیس دانشگاه پیام نور مهاباد 9 سال سابقه مدیریتی دارد.
دانشگاه پیام نور مهاباد بیش از 13 هزار 500 نفر دانشجو دارد و در 80 رشته کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشجو می پذیرد.
به گزارش ایرنا به منظور تشویق پژوهشگران و محققان برتر هر ساله و در ایام هفته پژوهش (اواخر آذر ماه) با اعلام فراخوان در انتخاب پژوهشگر برتر نسبت به گزینش و تقدیر از نفرات برتر مطابق با فرآیندهای استاندارد اقدام می شود و پس از انتخاب پژوهشگران برتر مراسم تجلیل از پژوهشگران دانشگاه های پیام نور کشور برگزار می شود.
مراسم تجلیل هفته پیش در تهران برگزار شد.
شهرستان مهاباد با 237 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد و دارای دانشگاه پیام نور، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه سما، دانشگاه علمی و کاربردی و دانشگاه غیرانتفاعی می باشد.
3093/2093
خبر: پیمان پاکزاد ** انتشار: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.