مدیر کل استاندارد آذربایجان غربی گفت: تعداد 531 گواهی ایمنی آسانسور در استان  طی سال جاری صادر شده است.

منصور جلایر در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی افزود: در 9 ماه سال جاری حدود 531 گواهی ایمنی آسانسور در آذربایجان غربی صادر شده که از این تعداد 5 مورد توسط اداره کل و 526 مورد توسط شرکت های تایید صلاحیت صادر شده است.

جلایر در خصوص تعدادبازدید های فنی صورت گرفته از واحدهای مختلف در استان اظهار کرد: بیش از 2 هزار و 700مورد بازدید فنی توسط اداره کل استاندارد استان از واحدهای تولیدی و خدماتی و آزمایشگاههای همکار طی  سال جاری انجام شده و تعداد 3 هزار 713 بازدید فنی توسط شرکت های تایید صلاحیت شده از واحدهای خدماتی و بازار در 9 ماهه سال جاری انجام شده است.

وی با بیان اینکه تعداد کل پروانه معتبر کاربرد علامت استاندارد اجباری در آذربایجان غربی 997 مورد است افزود: امسال 73 پروانه کاربرد علامت استاندارد در استان صادر، 35 پروانه تعلیق و 25 پروانه در استان طی سال جاری ابطال شده است.

مدیر کل استاندارد آذربایجان غربی با بیان اینکه امسال تعداد 765 گواهینامه صادراتی توسط اداره کل استاندارد استان صادر شده است گفت: از آغاز سال جاری تا کنون مجوز واردات برای  18 هزارو 642 قلم کالا صادر شده است. 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.