نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: جبهه واحد رسانه ای در بسیح رسانه برای مقابله با هجمه دشمنان تشکیل شود.

به گزارش ایسنا منطقه اذربایجان غربی حجت الاسلام سید مهدی قریشی در همایش قشر بسیج رسانه استان که در کانون بسیج ارومیه برگزار شد افزود: امروزه دشمنان با فعالیت گسترده شبکه های ماهواره ای و با هزینه های فراوان جنگ دیگری را علیه کشورمان به راه انداخته و لذا لازم است که یک پایگاه واحد برای ایجاد گفتمان انقلاب و جبهه واحد رسانه در برابر این فعالیت ها تشکیل شود.

وی تک روی کردن را یک ضعف دانست و اظهار کرد:ضرورت دارد تا اصحاب فکر و اندیشه با همفکری و تعامل و متحد در قالب یک جبهه واحد در برابر هجمه های دشمن وارد عمل شوند.

حجت الاسلام قریشی با بیان اینکه در دنیا امروزه تبلیغ حرف اول را می زند تصریح کرد: اسلام نیز از این قائده مستثنی نبوده و خداوند مباحث دینی را در قالب اذان و حج و سایر اعمال معنوی، احکام و ارزشهای دین را ارائه کرده است.

وی با بیان اینکه باید همه اهل بصیرت باشیم اظهار کرد: باید موقعیت ها را بشناسیم و متناسب با موقعیت و شرایط عمل کنیم که نقش رسانه ها در این کارزار بسیار پراهمیت است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ادامه داد: برای داشتن بصیرت باید اهل رسانه مطالعه عمیق دینی داشته باشند و متناسب با موقعیت های موجود قلم فرسایی کنند.

وی بر ضرورت ذکر نام خدا در آغاز هرکار تاکید کرد و گفت: اهل رسانه نیز باید در آغاز هر کاری یاد و نام خدا را در نظر بگیرند و نباید با نشر مطلبی باعث ریختن آبروی افراد شوند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.