مردم ولایتمدار سلماس در محکومیت اغتشاشات اخیر در کشور اقدام به برگزاری راهپیمایی باشکوه و اعلام خشم و انزجار خود از فتنه گران کردند.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی،‌ مردم ولایتمدار سلماس در محکومیت اغتشاشات اخیر در کشور اقدام به برگزاری راهپیمایی باشکوه و اعلام خشم و انزجار خود از فتنه گران کردند و حجت  الاسلام سید محمد موسوی امام جمعه سلماس در این راهپیمایی باشکوه ضمن محکوم کردن ناآرامی های اخیر در سطح کشور،‌گفت: عامل موفقیت هر ملتی در صحنه های مختلف داشتن رهبری توانمند و مدبر است و اکنون کسانی که علیه رهبر کشورمان شعار میدهند،‌ در واقع به آحاد ملت ایران توهین می کنند و هدفشان تخریب مردم و نظام اسلامی است.

حجت الاسلام موسوی بااشاره به اینکه اعتماد به دشمن از جمله علل بروز غفلت بوده و هرگز نباید از حیله و مکر دشمن غفلت کرد تاکید کرد: همواره باید در مقابل تهدیدات دشمن ایمن بود، بی‌مسئولیتی و بی‌تعهدی و همچنین سهل‌انگاری و بی برنامگی نیز از جمله علل بروز غفلت است.

وی پرچم ایران را نماد ملیت کشور عنوان کرده و افزود: اگر کسی مخالفتی دارد، نباید با آتش زدن پرچم ایران به نام مبارک الله و ملت ایران توهین کند.

امام جمعه سلماس بااشاره به هدف دشمنان مبنی بر راه اندازی فتنه و آشوب در کشور، تصریح کرد: مردم و مسئولین باید با حفظ هوشیاری و دقت در تحرکات دشمن،ضمن توجه نکردن به جنگ تبلیغاتی آنان علیه جمهوری اسلامی،‌ دشمنان را همچون گذشته در توطئه هایشان ناکام بگذارند.

وی خاطرنشان کرد: طبق شواهد و اسنادی که افشا شده پشت صحنه اغتشاشات اخیر ایران کشورهای آمریکا، اسرائیل و رژیم صهیونیستی در کنار آل سعود قرار داشته است.

امام جمعه سلماس در پایان اظهارکرد: اقتدار نظام جمهوری اسلامی مرهون خون شهداست و ملت ایران هرگز اجازه نمی‌دهند که خون شهدا پایمال شود و دوران استبداد بازگردد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.