جواد زاهدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه اکران این فیلم تا پایان سال ادامه می یابد، افزود: این فیلم تاکنون با 50 اکران، استقبال مخاطبان در این سه شهر را به دنبال داشته است.
وی اضافه کرد: مخاطبان این فیلم به تماشای داستان پسر بچه‌ای می‌نشینند که به همراه خانواده خود در یکی از روستاهای شمالی کشور زندگی می‌کند؛ با آمدن اسبی به این خانه، پسرک علاقه شدیدی به این حیوان پیدا می‌کند.
وی ادامه داد: این پسربچه به واسطه اشتباهی که از او سر می‌زند دچار مشکلاتی می‌شود و ابتدا مشکل را از خانواده خود مخفی می‌کند و این مسئله به افزایش مشکلات و دردسرهای او می‌شود.
به گزارش ایرنا «پایان رویاها» پیش از این در جشنواره فیلم فجر، سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان و سی‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان شیکاگو به نمایش در آمده، به فهرست پایانی بهترین فیلم‌های آسیاپاسفیک 2017 راه یافته و موفق به دریافت دیپلم افتخار سیفژ و جایزه‌ی «عشقی بزرگ برای جهانیان» در جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان نیز شده است.
شماره تلفن 33381237 در ارومیه، 36456737 در خوی و 45266198 در میاندوآب آماده راهنمایی علاقه مندان به سینمای کودک است.
به گزارش ایرنا 23 مرکز ثابت و 10 مرکز سیار، روستایی و پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در آذربایجان‌غربی فعالیت‌های متنوع فرهنگی، هنری، ادبی، دینی و علمی را در قالب 40 نوع برنامه با محوریت ترغیب کودکان و نوجوانان به مطالعه کتاب ارائه می کنند.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی با 60 هزار نفر عضو مشغول ارائه خدمات به کودکان و نوجوانان این استان است.
7129/2093 ** خبرنگار: توحید محمودپور** انتشار: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.