مدیر صندوق بازنشستگی آذربایجان غربی گفت: دومین دوره جشنواره ورزشی بازنشستگان همزمان با سراسر کشور بهمن ماه در ارومیه برگزار می شود.

مهدی صدر احمدی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی افزود: دومین دوره جشنواره ورزشی بازنشستگان استان به میزبانی ارومیه بهمن ماه سال جاری برگزار می شود.

صدر احمدی با بیان اینکه این جشنواره همزمان با سراسر کشور از 7 بهمن تا 11 بهمن برگزار می شود تصریح کرد: این جشنواره با هدف ایجاد نشاط ، سلامتی و شادابی در میان بازنشستگان و خانواده آنها برگزار می شود.

مدیر صندوق بازنشستگی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه این مسابقات در دو بخش اقایان و بانوان برگزار می شود خاطر نشان کرد: این جشنواره در 5 رشته تفنگ بادی ،شنا، تنیس روی میز، دارت و شطرنج در ارومیه برگزار می شود.

وی تصریح کرد: افراد علاقه مند می توانند با مراجعه به سایت صندوق بازنشستگی کشوری و ارسال یک قطعه عکس خود در این جشنواره شرکت کنند.

صدر احمدی گفت: افراد شرکت کننده در این جشنواره آماتور هستند هیچ محدودیت ثبت نام نداریم و نفرات برتر هر رشته به مسابقات سراسری که اردیبهشت ماه در تهران برگزار خواهد شد اعزام می شوند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.