بهره برداری از طرح جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت معابر روستای قزل عاشق ارومیه آغاز شد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، امروز با حضور محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی، بت کلیا نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی، رجبی سرپرست معاونت محرومیت زدایی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص)، فرماندار ارومیه و تعدادی دیگر از مسئولان استانی، طرح جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت معابر روستای قزل عاشق ارومیه به بهره برداری رسید.

شهریاری در این مراسم ضمن تقدیر از فعالیت های محرومیت زدایی قرارگاه خاتم الانبیا(ص) در استان گفت: در آذربایجان غربی پروژه های بزرگی در دست اجراست که تعدادی از این ها پروژه های عظیم مانند پروژه کانی سیب توسط قرارگاه خاتم الانبیا (ص) اجرا می شود که در این پروژه فراملی و تاثیرگذار در توسعه استان تاکنون هزار میلیارد تومان هزینه شده است.

وی افزود: دولت برای حل مشکلات بویژه مسائل و مشکلات روستاها طرح های بسیار خوبی را در دست اجرا دارد که اجرای این طرح ها، منجر به تثبیت جمعیت روستایی و جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها و همچنین رونق اقتصادی و اشتغال روستاها خواهد شد.

شهریاری ادامه داد: دولت برای ایجاد اشتغال در روستاها و افزایش درآمد روستاییان، تسهیلات اشتغال روستایی را پیش بینی کرده که امیدواریم با استقبال روستاییان از این طرح، شاهد ایجاد رونق اقتصادی و اشتغالزایی در روستاهای استان باشیم.

استاندار آذربایجان غربی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: همه مردم و اقوام و ادیان در نظام جمهوری اسلامی از حقوق شهروندی یکسانی برخوردارند و تبعیض و تفاوتی میان این ها وجود ندارد؛ لذا وظیفه ما مسئولان نیز بر اساس اصول قانون اساسی این است که با همه مردم اعم از قومیت ها و مذاهب و ادیان مختلف بصورت یکسان و با عدالت و انصاف رفتار و برخورد کنیم.

وی همچنین نسبت به پیگیری رفع مسائل و مشکلات روستای قرل عاشق ارومیه قول مساعد داد.

بت کلیا نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران بهترین قانون اساسی دنیاست و در این قانون مردم از هر مذهب و قومیتی با هم برابر و برادرند.

وی گفت: هم وطنان مسیحی نیز همواره در کنار برادران مسلمان خود در این کشور برای حفاظت و حراست از ارزش های انقلاب اسلامی تلاش کرده اند و در این راه شهدای زیادی نیز تقدیم انقلاب شده است.

بت کلیا افزود: باید بداند که اقلیت های دینی ما را نمی توانند خوراک تبلیغات و توطئه های خود قرار دهند؛ هم وطنان مسیحی و مسلمان در این کشور در کمال آرامش، راحتی و رفاقت و محبت با هم زندگی و برای شکوفایی و تعالی کشور تلاش می کنند.

رجبی سرپرست معاونت محرومیت زدایی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) نیز در این مراسم گزارشی از اقدامات و فعالیت های قرارگاه در استان آذربایجان غربی ارائه کرد.

همچنین در این مراسم، با اهدای لوح تقدیر از مجریان و دست اندرکاران اجرای طرح جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت معابر روستای قزل عاشق ارومیه تجلیل شد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.