مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی از ارسال 100 مقاله به دبیرخانه هفتمین دوره سمینار تعامل اقوام و ادیان خبرداد.

به گزارش ایلنا از ارومیه،حجت الاسلام محمدباقر کریمی روز چهارشنبه با حضور در جمع خبرنگاران این استان، افزود: برگزیدگان هر یک از محورهای این سمینار مورد تجلیل قرار می گیرند و جوایز نفیسی دریافت می کنند.

وی با بیان اینکه تاکنون 3 کتاب از مجموعه مقالات ارائه شده به این سمینارها چاپ شده است، گفت: در صورت تامین بودجه، مقالات ارائه شده به هفتمین سمینار تعامل اقوام و ادیان آذربایجان غربی نیز به چاپ می‌رسد.

وی با اشاره به ضرورت برنامه‌ریزی برای تحکیم اتحاد و همدلی بین اقوام و ادیان،گفت: سلسله سمینارهای تعامل اقوام و ادیان با همین هدف برگزار شده و هفتمین دوره آن طی اواخر سال جاری در ارومیه برگزار می‌شود.

کریمی افزود: تا پایان سال جاری هفتمین دوره سمینار تعامل اقوام و ادیان در 4 محور مهندسی فرهنگی اقوام و ادیان، مدیریت ارتباطات جمعی و همبستگی، رسانه اقوام ادیان و قدرت نرم، همدلی و هم زبانی در حوزه ادیان در ارومیه برگزار خواهد شد که تاکنون 100 مقاله از 10استان برای این سمینار ارسال شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.