مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: تاکنون بیش از یک هزار تن اقلام ضروری به زلزله زدگان کرمانشاه ارسال شده است.

حسن محمودی اصل در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی با اشاره به زلزله کرمانشاه و ارسال کمک های مردمی استان به زلزله زدگان افزود: تاکنون یک هزار و 200 تن انواع اقلام ضروری طی 3 کاروان و در قالب 200 کامیون و تریلی از استان به مناطق زلزه زدگان کرمانشاه ارسال شده است.

وی گفت: ارزش کالاهای ارسالی از استان به مناطق زلزله زده 200 میلیارد ریال برآورد شده است.

محمودی اصل ادامه داد: برخی از اقلام دیگر بسته بندی شده و چنانچه هلال احمر کرمانشاه اعلام نیاز کند بلافاصله ارسال می شوند.

محمودی اصل به اقلام ارسالی از آذربایجان غربی به مناطق زلزله زده اشاره کرد و گفت: پتو، البسه، مواد خوراکی و بهداشتی جزئی از اقلام ارسالی بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از اعزام 26 تیم امدادی از هلال احمر آذربایجان غربی به مناطق زلزله زده تاکنون خبرداد و یادآور شد: 2 تیم حمایت روانی، 2 تیم درمانی _ استراتژیکی و تیم هوایی نیز از زمان زلزله کرمانشاه اعزام شده اند.

وی با اشاره به کمک های موسسه خیریه امید کشور ترکیه به زلزله زدگان کرمانشاه تصریح کرد: کمک های مردمی کشور ترکیه در قالب 22 تن  و 350 کیلوگرم اقلام غذایی با حضور نماینده موسسه خیریه امید ترکیه از مرز سرو تحویل هلال احمر استان شد و این محموله به کرمانشاه اعزام می شود.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.