به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمد رضا بابازاده روز یکشنبه در جلسه معرفی برنامه های مراسم یوم الله 9 دی، اظهار کرد: در این روز ملت ایران نشان دادند که آموزه های عاشورایی، ولی فقیه و غدیرخم خط قرمز ملت ایران است و کسی حق اهانت به این خطوط قرمز را ندارد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی ادامه داد: یادآوری 9 دی موجب یاس قدرت های سلطه و دشمنان داخلی و خارجی می شود.
وی مدیریت حکیمانه رهبری را از عوامل شکل گیری یوم الله 9 دی یاد کرد و گفت: امام راحل در بحران های مختلف انقلاب، با درایت و مدیریت خود مردم را از بحران ها عبور دادند و پس از ایشان نیز مقام معظم رهبری نیز همان مسیر را پیمودند و ماهیت واقعی جنگ نرم آمریکا را به بهترین شکل ممکن برای مردم تبین کردند.
حجت الاسلام بابازاده باورها و اعتقادات مردم و تاسی از عاشورا و تاسوعای حسینی را از دیگر عوامل شکل گیری یوم الله 9 دی برشمرد و گفت: ملت ایران در عرصه های مختلف انقلاب با تکیه بر باورها و اعتقادات عمیق خود به اهل بیت (ع) حرکت کرده اند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی اضافه کرد: مردم ایران در سخت ترین شرایط همواره از کربلا و امام حسین (ع) قدرت گرفته اند و به همین دلیل وقتی در سال 88 شاهد حرمت شکنی عاشورا و تاسوعای حسینی شدن،د دست به حرکت عظیمی زدند.
حجت الاسلام بابازاده افزود: بصیرت و اقدام به موقع و صحیح مردم نیز از دیگر عواملی بود که در شکل گیری 9 دی نقش ایفا کرد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی تبیین جایگاه و نقش رهبری در حماسه 9 دی توسط دستگا ه های مختلف، تبادل نظر با نخبگان در مورد چگونگی ماندگاری 9 دی ، برگزاری همایش های مختلف در سطح استان و شهرستان، خاطره نویسی، چاپ ویژه نامه مطبوعاتی، حضور فعال تر در فضای مجازی، حضور گسترده در راهپیمایی و برپایی نمایشگاه را از جمله برنامه هایی عنوان کرد که در راستای ماندگار کردن 9 دی نقش موثری خواهد داشت.
به گزارش ایرنا، حماسه 9 دی ماه 1388 واکنشی به حرمت شکنی عناصر ضد انقلاب و فتنه جو به صورت خودجوش و انقلابی از سوی ملت ایران است.
8135/3072
** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.