** امام جمعه ارومیه: معرفی قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی مصیبت بزرگ است
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: معرفی قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم جعلی صهیونیستی، مصیبت بزرگ است زیرا وقتی قبله اول مسلمین تحت سیطره رژیم جعلی باشد به معنای دهن کجی بزرگ به مسلمانان بوده و همه مردم مسلمانان باید به این امر عکس العمل نشان دهند.

** شهروند پیرانشهری 600 میلیون ریال وجه نقد را به صاحبش بازگرداند
سید ابراهیم میباب شهروند پیرانشهری که دارای بیماری کلیه نیز بوده و دیالیز می شود، 600 میلیون ریال وجه نقد را که در خیابان پیدا کرده بود، به صاحبش که اهل میاندوآب است، بازگرداند.

** نمایش 'خالکوبی گل رز' در ارومیه به روی صحنه رفت
نمایش 'خالکوبی گل رز' اثر 'تنسی ویلیامز /Tennessee Williams/' نویسنده آمریکایی و به کارگردانی 'بابک رستم زاد' از دیروز /پنجشنبه/ در ارومیه به روی صحنه رفته است.

** مسابقات تنیس منطقه یک کشور با معرفی نفرات برتر پایان یافت
مسابقات تنیس منطقه یک کشور با حضور 45 نفر در رده های سنی هفت تا 12 سال در مجموعه ورزشی شهید باکری ارومیه برگزار شد که در پایان امیررضا سلطان زاده از اردبیل در سنی زیر 12 سال و ایلیار عطار حسینی در رده سنی زیر 9 سال رتبه اول را کسب کردند.

** سیامند رحمان در وزن فوق سنگین وزنه برداری معلولان قهرمان جهان شد
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اشنویه گفت: سیامند رحمان در مسابقات وزنه برداری معلولان جهان در کشور مکزیک در رقابت های دسته فوق سنگین به اضافه 107کیلوگرم با مهار وزنه 285 کیلوگرمی بار دیگر بر سکوی نخست جهان ایستاد و با کسب مدال طلا قهرمان شد.

** برگزاری راهپیمایی ضد آمریکایی پس از اقامه نمازجمعه در آذربایجان غربی
تظاهرات باشکوه ضد آمریکایی در پاسخ به سخنان و اقدامات سخیف ترامپ رئیس جمهوری آمریکا و به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی همزمان با دیگر شهرهای کشور با حضور پرشور مردم در آذربایجان غربی برگزار شد.

** تاکید ائمه جمعه آذربایجان غربی بر شکست توطئه جدید آمریکا در منطقه
روز /جمعه/ نماز عبادی سیاسی جمعه در شهرستان های مختلف آذربایجان غربی با شور بسیار زیاد برگزار شد و هزاران نفر از مردم استان با حضور در میعادگاه های نمازجمعه به برپایی این آیین عبادی سیاسی پرداختند که در آن ائمه جمعه شهرستان های مختلف استان بر شکست حتمی توطئه جدید آمریکا و رئیس جمهوری این کشور در منطقه در به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی تاکید کردند.

8135/ 2093 **خبر: شهین بیدادرس ** انتشار: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.