نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: برگزاری کنگره 12000 شهید آذربایجان غربی اقدامی ارزشمند برای زنده نگه داشتن یاد شهداست.

به گزارش ایسنامنطقه آذربایجان غربی حجت الاسلام سیدمهدی قریشی در اختتامیه کنگره ملی ۱۲هزار شهیدآذربایجان غربی با بیان اینکه  این مجلسی که در تکریم یاد شهدا برگزار شددرحقیقت پیرو مسیر امیرالمومنین است تصریح کرد: باید همگی راه شهدا را ادامه دهیم و یاد ونام آنهارا زنده نگه داریم.

وی ضمن قدردانی از زحمات کسانی که در برگزاری این کنگره تلاش کردند ادامه داد:برگزاری این کنگره نشانه ارادت به شهدا در سایه همدلی وحدت است.

حجت الاسلام قریشی به مسئله شهادت اشاره کرد و گفت: مسئله شهادت واینکه انسان بتواند توفیق پیدا کند جان خودرا به خدا هدیه دهد ارزش بسیاری دارد همانطور که معصومین برای خود از خداشهادت می خواستند ودر این راه نیز پیش قدم بودند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ادامه داد:مابایدهمچنان ازهر قوم ومذهبی مقام و یادشهدا را زنده نگه داریم و برگزاری این چنین مراسماتی تنها گوشه ای از تکریم یادشهدااست.

به گزارش ایسنا؛ درپایان این مراسم از تمبر کنگره ملی۱۲هزارشهید آذربایجان غربی رونمایی شد و پیکر ۲تن از شهدای گمنام دفاع مقدس نیزتشییع شد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.