سردار سرلشگر محمد علی جعفری در اختتامیه کنگره ۱۲ هزار شهید استان گفت: آذربایجان غربی نمونه بارز همت ،وحدت وهمدلی در میان اقوام ،مذاهب مختلف است که این استان نقش محوری در پیروزی انقلاب داشته است.

وی با بیان اینکه وحدت در میان مذاهب و اقوام یک عامل موفقیت و رمز پیروزی در بین مردم استان و کشور است گفت: قدر این مولفه‌های اصلی کشور را باید دانست و هر چه بیشتر در راستای گسترش این مولفه های پیروزی و قدرت و موفقیت تلاش کرد.

سردارجعفری گفت: شهیدانی همچون باکری،امینی گویای غیرت وصلابت است که دراین استان موج می زند واین روحیه برگرفته از ایمان ومقاومت ودرس مقاومتی است که به دیگر مناطق کشور و سایر کشور ها منتقل کردند.

فرمانده سپاه پاسداران تصریح کرد: وعده الهی است اگر ملتی به خدا و پیامبرش ایمان داشته و در راه خدا با جان و مال جهاد کنند در کنار داشتن اجر معنوی و اخروی توفیقات الهی خداوند در این دنیا هم شامل آنان می شود.

وی شهدا را به سان چراغ نورانی برای ادامه مسیر جمهوری اسلامی دانست و افزود: امیدواریم در آینده نزدیک پرچم به دست امام زمان برسد.

سردارجعفری به توطئه دشمنان در منطقه آذربایجان اشاره کرد و گفت:دشمنان از هر زمینه ای در منطقه برای برهم زدن وحدت و یکپارچگی ملت ها استفاده می کنند وتاکنون با هوشیاری مردم این توطئه شکست خورده است.

وی ادامه داد: نمونه ای از توطئه اخیر دشمنان، مسئله کردستان بود که دشمن به دنبال تجزیه و گسترش ناامنی ازاین منطقه به سراسر کشور بودند ولی باتلاش وهمتی که آفریده شد ومجاهدت هایی که مردم منطقه آذربایجان کشیدند امنیت در زمان بسیارکوتاهی به منطقه برگشت.

فرمانده سپاه پاسداران اظهار کرد: روحیه سلحشوری و جهادی سبب ایجاد مقاومت در برابر دشمنان می‌شود و ایمان و معنویت و انقلابی‌گری ویژگی های برجسته مردم ایران است.

وی مردم این استان در خط مقدم مقابله با دشمنان که در طول ۴۰ سال حیات انقلاب از هر زمینه‌ای که برای بر هم زدن اتحاد و یکپارچگی مردم ایران استفاده میکنند، ایستاده اند و سبب عصبانیت و ناامیدی دشمنان شده و آنان را به استیصال کشاندند.

سردراجعفری با اشاره به مقاومت مردم استان در برابر دشمنان افزود: مردم این استان پشتیبانی جانانه ای از انقلاب داشتند و وجود شهدای بزرگ از این استان نشان از همان صلابت و بزرگی است‌.

فرمانده سپاه پاسداران به امنیت آذربایجان غربی اشاره کرد و گفت:ناامنی در این استان تقریبا به صفر نزدیک شده است وامروز امنیت دراین استان ازبسیاری از استان های مرکزی مابیشتر است واین رامدیون۱۲هزارشهید دفاع مقدس وامنیت استان هستیم.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 803153
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.