مشاور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری برلزوم اجرای هرچه بهتر قانون جامع خدمات به ایثارگران تاکید کرد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی حجت الاسلام ولیزاده در سومین جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران استان که درسالن شهید عطایی استانداری برگزارشد با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای نسبت به رفع مشکلات جامعه ایثارگری دارد افزود: ابلاغ و اجرای قانون جامع خدمات به ایثارگران از جمله اقدامات بسیار ارزشمند و مهمی است که در دولت تدبیر و امید انجام گرفته است و امیدواریم با همت مسئولان این قانون به صورت کامل اجرایی شود.

وی برگزاری منظم جلسات شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، پرداخت معوقات خانواده های معظم شهدا در فرودین ماه سالجاری به مبلغ 4 هزار میلیارد تومان و توجه و تمرکز بر اجرای سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در خصوص ایثارگران از دیگر اقدامات دولت تدبیر و امید در جهت رسیدگی به مشکلات جامعه ایثارگری عنوان کرد.

حجت الاسلام ولیزاده همچنین از مشاورین امور ایثارگران دستگاههای اجرایی خواست با تعامل با مدیران دستگاهها، زمینه اجرای هرچه بهتر قانون جامع خدمات به ایثارگران را فراهم کنند.

علی پیام مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری نیز در این جلسه با بیان رشادت ها و ایثارگری های شهدا و جانبازان و رزمندگان در صیانت از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی، گفت: باید این حماسه ها و این روحیه و فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های جوان منتقل شود.

وی اظهار کرد: رمز بقای انقلاب اسلامی، همین روحیه جانفشانی و ایثار است و اگر این نباید کشور آسیب خواهد دید.

پیام  با بیان فداکاری های مردم آذربایجان غربی در دفاع از کیان انقلاب اسلامی نیز گفت: مردم فداکار و غیرتمند آذربایجان غربی همواره و در تمام صحنه ها، با جان و دل از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی دفاع کرده اند و امروز نیز شاهد هستیم که در این راه، استان آذربایجان غربی شهید تقدیم انقلاب می کند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.