مسئول کمیته ایثارگران کنگره ملی بزرگداشت 12000 شهید آذربایجان غربی گفت: اجلاس ایثارگران در قالب برنامه‌های کنگره ۱۲۰۰۰ شهید آذربایجان غربی 9 آذرماه امسال برگزار می‌شود.

به گزارش‌ایلنا از ارومیه، علی پیام مسئول کمیته ایثارگران کنگره ملی بزرگداشت 12000 شهید استان و مشاور استاندار آذربایجان غربی در امور ایثارگران در گفتگو با خبرنگار ایلنا، گفت: این همایش در قالب کنگره ۱۲۰۰۰ شهید آذربایجان غربی پنج اجلاس برگزار خواهد شد، که یکی از آن‌ها اجلاس ایثارگران است که ۹ آذرماه امسال به همت ستاد کنگره ملی بزرگداشت ۱۲۰۰۰ شهید آذربایجان غربی برگزار و اقدامات لازم در این زمینه در حال انجام گرفتن است .

پیام ضمن تجلیل از مقام شامخ شهداء گفت :شهدا حق زیادی بر گردن ما دارند و همه وظیفه داریم که از آرمان ها و دستاوردهای شهدا به نحو شایسته پاسداری کنیم و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، ایثارگری های آنها به نسل جدید منتقل شودکه برگزاری کنگره های شهدا یکی از بهترین و موثرترین راه ها برای زنده نگه داشتن یاد شهدا است.

وی هدف از برگزاری این اجلاس را تجلیل از ایثارگران، جانبازان و خانواده آن‌ها عنوان کرد و افزود: این رویداد فرهنگی با حضور همه ایثارگران، جانبازان، آزادگان و خانواده‌های معظم شهدا برگزار خواهد شد.

وی افزود: وصیت‌نامه، دست‌نوشته، فیلم، عکس و تجهیزات انفرادی شهدا جمع‌آوری شده و در این نمایشگاه در معرض دید گذاشته خواهد شد.

گفتنی است اجلاس پیشمرگان مسلمان  کرد و عشایر استان به همت ستاد برگزاری کنگره ملی بزرگداشت ۱۲۰۰۰ شهید آذربایجان غربی دهم آبان ماه امسال در مهاباد برگزار و 4 اجلاس دیگر در قالب اجلاس (ایثارگران، روحانیت، فرهنگ و آموزش و بانوان) آذر ماه امسال برگزار خواهند شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.