به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالله سلامی در خطبه های این هفته نماز جمعه سلماس بیان کرد: دشمنان با مشاهده پیروزی های رزمندگان اسلام در برابر تروریسم، این دستاوردها را برنتافتند و تلاش می کنند تا آنها را در ردیف تروریست ها قرار دهند.
وی عنوان کرد: منافع آمریکا به شدت در منطقه خاورمیانه به خطر افتاده و از سویی دوره زورگویی آنها بر ملت بزرگ ایران به سر آمده و جمهوری اسلامی دیگر حیات خلوت آنها نیست.
وی در ادامه با اشاره به سخنان ترامپ در مورد برجام گفت: اروپایی ها و آمریکایی ها نقش پلیس خوب و پلیس بد را جهت مقابله با جمهوری اسلامی بازی می کنند و تفاوتی هم در موضع دشمنی ندارند و سخنان رئیس جمهوری فرانسه پیش از حضور در ایران نیز گواه این واقعیت است.
امام جمعه موقت سلماس افزود: همه مسئولان کشور باید امروز این امر را باور کنند که تنها نسخه شفابخش شکوفایی اقتصادی و برطرف کردن مشکلات مردم، سیاست های اقتصاد مقاومتی است.
وی فرا رسیدن هفته بسیج دانش آموزی و سالروز شهادت حسین فهمیده را یادآور شد و گفت : دشمنان بدانند که ما در خانه های خود به بچه ها تعلیم دفاع داده و نمی گذاریم خون شهدا پایمال شود چرا که ملتی که شهادت دارد، اسارت ندارد .
وی در ادامه با تسلیت هفتم صفر سالروز شهادت امام حسن مجتبی(ع) بیان کرد: صلح امام حسن(ع)، تحمیلی و ناشی از فشار اطرافیان این امام بزرگوار بود، درحالی که مومنان باید همواره مطیع ولی امر خود باشند و خواسته خود را به ولی خود تحمیل نکنند.
وی در خصوص فرارسیدن اربعین حسینی و لزوم ترویج فرهنگ عاشورا در بین نوجوانان در این ایام گفت : ما باید همیشه آماده دفاع از ارزشهای مقدس نظام اسلامی باشیم .
2093 ** خبرنگار: جمال فرخیان ** انتشاردهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.