احمدنژاد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: مسابقات جهانی و آسیایی پیش رو پله ای برای رسیدنم به سکوی المپیک بوده و هدف اصلی ام کسب مدال در مهم ترین رویداد جهانی است.
وی افزود: نخستین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی جوانان کشورمان با حضور 21 وزنه بردار، برای حضور در مسابقات آسیایی و جهانی 2018، زیر نظر محمد حسین برخواه سرمربی تیم های پایه ای و علی اکبر خورشیدی فر مربی تیم ملی جوانان در سالن مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شده است.
رئیس هیئت وزنه برداری مهاباد، مربی و پدر این وزنه بردار نیز بیان کرد: احمد احمدنژاد که در اولین مسابقات برون مرزی مقام سوم جهانی و همچنین یک طلا و 2 مدال نقره آسیایی را در کارنامه دارد با برنامه ریزی های انجام شده برای سکوی المپیک 2020 هدف گذاری کرده است.
طه احمد نژاد افزود: 'یوسین لوپز/”/Yeison Lopez از کلمبیا و 'جیمز مائوریس //James Maoris' از آمریکا حریفان اصلی احمدنژاد در مسابقات جهانی هستند.
به گزارش ایرنا 'احمد احمد نژاد' وزنه بردار تیم ملی جوانان ایران تاکنون یک مدال برنز جهانی، یک مدال طلا، 2 مدال نقره آسیا و 9 مدال طلای کشور را در رده نوجوانان در کارنامه خود دارد.
مرحله اول اردوی تیم ملی وزنه برداری در تهران آغاز شده و تا 12 آبان ادامه دارد.
تیم ملی وزنه برداری کشورمان برای مسابقات آسیایی و جهانی ازبکستان آماده می شود.
شهرستان مهاباد با 237 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
3093/2093
** خبرنگار: پیمان پاکزاد ** انتشار دهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.