ابراهیم مبارک قدم در حاشیه بازدید و افتتاح مساکن مهر شهرستان نقده گفت: در حال حاضر در آذربایجان غربی ۳۸ هزار و ۹۲۷ واحد مسکن مهر در تحویل خریداران شده است و تا پایان سال جاری نیز پروژه های مسکن مهر استان به جز سه شهر ارومیه، مهاباد و سردشت به اتمام می رسند.

وی افزود: ۴۰ هزار و ۸۷۴ واحد از مساکن مهر آذربایجان غربی در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت و ۱۱ هزار و ۴۰ واحد نیز در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت قرار دارد.

مدیر کل راه و شهرسازی آذربابجان غربی ادامه داد: امروز در شهرستان نقده ۲۳۸ واحد افتتاح شد که با این آمار در سراسر استان یک هزار و چهار واحد مسکن مهر افتتاح و تحویل متقاضیان شد.

مبارک قدم دلیل دیرکرد مساکن مهر شهرهای ارومیه، مهاباد و سردشت را مشکلات زیر ساختی عنوان کرده و اظهار کرد: مشکلات آب و فاضلاب و مدرسه و برخی مشکلات حقوقی در این شهر ها کمی با مشکل روبرو بوده که امید داریم در ۶ ماهه اول سال ۱۳۹۷ این مشکلات حل و برطرف شود.

وی در خصوص اتمام پروژه های مسکن مهر در پنج شهر اشنویه، پیرانشهر، میاندوآب، سلماس و‌ تکاب نیز خاطر نشان کرد: مساکن مهر این شهرستان ها به اتمام رسیده و تحویل متقاضیان داده شده است و مساکن پنج شهر ماکو، خوی، نقده، شاهین دژ و بوکان با ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

وی با بیان اینکه روز شمار اتمام پروژهای مسکن مهر آذربایجان غربی تدوین شده است، گفت: نظارت بر اتمام ساخت پروژه های مسکن مهر و تامین خدمات زیربنایی و نیز تعیین تکلیف طرح ها در جلسات منظم شورای تامین مسکن استان پیگیری می شود.

مبارک قدم در ادامه تصریح کرد: ۱۱۰ میلیارد ریال توسط بانک های عامل استان به ۳۴ هزار ۳۷۸ متقاضی مسکن مهر دفترچع پرداخت اقساط با میانگین مبالغ ۳۰۰ الی۴۰۰ میلیون ریال پرداخت شده است.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 739818
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.