** امسال 783 کیلومتر شبکه گاز طبیعی در آذربایجان غربی اجرا شده است
مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: امسال 783 کیلومتر خط انتقال و شبکه گاز طبیعی در استان اجرا و 10 هزار انشعاب جدید گاز در استان نصب شده است.

** درخشش نخبگان 21 استان کشور در 11 رشته قرآنی
چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف که مهمترین مسابقات قرآنی در کشور به شمار می رود، هفته نخست خود را با برگزاری مسابقات بخش برادران در 11 رشته به پایان رساند که نتیجه آن کسب رتبه های برتر توسط نخبگان قرآنی 21 استان کشور بود.

** ارسال بیش از یکصد اثر ادبی آذربایجان غربی به سومین مسابقات سپیدار
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی گفت: 129 اثر ادبی کودکان و نوجوانان این استان به سومین دوره مسابقات جایزه سپیدار با عنوان ' دوست داران محیط زیست' ارسال شد.

** فرماندار: 50 برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در اشنویه برگزار می شود
فرماندار اشنویه گفت: 50 برنامه متنوع فرهنگی و اجتماعی همزمان با هفته دفاع مقدس امسال از 31 شهریورماه جاری تا ششم مهر ماه امسال در این شهرستان برگزار می شود.

** نخستین نمایشگاه بازی های رایانه ای آذربایجان غربی گشایش یافت
نخستین نمایشگاه بازی های رایانه ای آذربایجان غربی با حضور حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه، علیرضا رادفر معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار و جمعی از مسئولان استانی روز دوشنبه در ارومیه گشایش یافت.

** جلوه نمایی میراث جهانی تخت سلیمان در بوم نقاشان تهرانی
مدیر پایگاه مجموعه میراث جهانی تخت سلیمان گفت: 30 هنرمند نقاش از استان تهران با حضور در مجموعه میراث جهانی تخت سلیمان تکاب در جنوب آذربایجان غربی به طراحی و نقاشی از آثار و بقایای معماری این محوطه باستانی پرداختند.

** پنجمین روز از لیگ دسته یک والیبال جوانان کشور/ سرگروهی تیم های آذربایجان غربی و گلستان
پنجمین روز از لیگ دسته یک والیبال جوانان کشور با چهار دیدار حساس دنبال شد تا در مجموع آذربایجان غربی با 12 امتیاز و تهران با 6 امتیاز از گروه یک و گلستان با 12 امتیاز و توابع تهران با 6 امتیاز از گروه 2 به مرحله حذفی این رقابت ها صعود کنند.

8135/ 3072
** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.