** کمبود 40 میلیون مترمربع فضای آموزشی در کشور
معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور با قدردانی از نقش خیران مدرسه ساز کشور در تامین فضاهای آموزشی، گفت: ایران به 40 میلیون مترمربع فضای آموزشی جدید نیاز دارد تا به استانداردهای آموزشی برسد.

** آثار به جا مانده از دوران دفاع مقدس به نمایش عمومی گذاشته شود
استاندار آذربایجان غربی گفت: تمامی آثار به جا مانده از دوران دفاع مقدس باید حفظ و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی نسل حاضر با این موضوع به نمایش عموم گذاشته شود.

** ایجاد نشاط مهمترین هدف برگزاری جشنواره انگور در ارومیه است
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: ایجاد نشاط و شادابی برای شهروندان و مسافران تابستانی مهمترین هدف برگزاری جشنواره انگور در این شهر است.

** مسابقات سراسری قرآن ایران از معتبرترین مسابقات دنیاست
قاری برتر جهان اسلام گفت: مسابقات سراسری قرآنی ایران از سطح بالایی برخوردار بوده و از معتبرترین مسابقات قرآنی دنیاست و بر هیمن اساس قاریان و حافظان ایرانی برای رسیدن به این رقابت ها بیشترین توان خود را به کار می گیرند.

** اعطای تسهیلات قرض الحسنه به قاریان قرآن در آذربایجان غربی
مسئول شعبه بعثت بانک قرض الحسنه مهر ایران در آذربایجان غربی گفت: قاریان و حافظان این استان با معرفی اداره کل اوقاف و امور خیریه تسهیلات قرض الحسنه دریافت می کنند.

** مدیرکل امور بانوان استانداری: آذربایجان غربی 656 بانوی شهیده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی با اشاره به اینکه این استان 656 بانوی شهیده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، گفت: بانوان شهیده این استان در کنگره 12 هزار شهید آذربایجان غربی مورد تجلیل قرار می گیرند.

** بهره برداری از 2 مدرسه خیرساز با حضور استاندار آذربایجان غربی در خوی
2 مدرسه خیرساز در شهرهای ائواوغلی و زرآباد خوی با حضور محمدتقی نظرپور رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور و قربانعلی سعادت استاندار آذربایجان غربی به بهره برداری رسید.

** چهارمین روز از لیگ دسته یک والیبال جوانان کشور/ صعود بدون باخت آذربایجان غربی به مرحله حذفی
چهارمین روز از لیگ دسته یک والیبال جوانان کشور که از روز پنجشنبه /16 شهریور 1396/ با حضور 10 تیم در ارومیه آغاز شده است، با چهار دیدار دنبال شد و در یکی از حساس ترین آنها تیم آذربایجان غربی با نتیجه سه بر صفر از سد جوانان فارس گذشت تا همچنان بدون باخت و یکه تاز میدان باشد.

** رقابت های بخش بانوان چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم در ارومیه آغاز شد
رقابت های 400 بانوی نخبه قرآنی در چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم روز یکشنبه با حضور مسئولان کشوری و استانی در حسینیه ثارالله ارومیه آغاز شد.
8135/ 3072
** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.