به گزارش ایرنا احسان صوری روز سه شنبه در حاشیه چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم کشور در ارومیه افزود: رقابت های امسال سطح قابل قبولی داشت و با وجود برخی نقدها نسبت به عملکرد تعدادی از گروه ها، تیم های خوزستانی و آذربایجان غربی عملکرد خوبی داشتند.
وی در خصوص دلایل موفقیت گروه مصباح الهدی در این دوره از رقابت ها اظهار کرد: تمرین های مداوم، استفاده از ظرفیت قاریان برجسته استانی، اتحاد و یکدلی و عزم برای موفقیت دلایل اصلی برتری این گروه در این رقابت ها بود.
وی اضافه کرد: پیش از برگزاری این رقابت ها پیش بینی می کردیم که جزو سه تیم نخست رقابت ها باشیم و در رقابت با سه تیم دیگر خوزستانی به مقام برتر رسیدیم.
سرپرست گروه تواشیح مصباح الهدی بیان کرد: تیم آذربایجان غربی نیز عملکرد قابل توجهی داشت و توانست خود را تا مرحله نهایی بالا بکشد ولی چهار تیم خوزستانی این رقابت ها کم نظیر عمل کردند.
صوری، از میزبانی ارومیه ای ها ابراز رضایت کرد و گفت: میزبانی بسیار خوبی را در این رقابت ها شاهد بودیم و تیم ها در آرامش کامل به تمرین و اجرا پرداختند.
به گزارش ایرنا، گروه تواشیح مصباح الهدی از 11 نفر شامل احسان صوری، امین میمندی، عدنان مومنین، محمدرضا محسنی، عادل حمودی، رسول مظفری، سید محمد هاشمی، علی حقیقت، رسول عباسیان، مهدی مقدم و سعید ناصر تشکیل شده است.
این گروه که از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده، علاوه بر کسب مقام های برتر در مسابقات رادیو قرآن در سال 1381 و 1383 هفت عنوان اول در مسابقات مختلف کشوری و چهار عنوان برتر در مسابقات دانشجویی داشته است.
گروه تواشیح مصباح الهدی ضمن اجرای برنامه در سال های 1392و 1395 در محضر مقام معظم رهبری، اجراهایی را نیز در حرم حضرت علی (ع) و امام حسین (ع) داشته است.
این گروه در چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف که در ارومیه برگزار شد، توانست بالاتر از دیگر تیم ها و در رده نخست قرار گیرد.
چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف از 11 شهریورماه جاری آغاز شده است و تا 26 همین ماه ادامه دارد.
8137/3072
** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشاردهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.