به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، عبدالله چمن گلی گفت: بر اساس هماهنگی های انجام گرفته مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان بعنوان نماینده رئیس جمهور و دولت به همراه ۶ معاون و ۱۲ مدیر ستادی وزارت ورزش و جوانان به استان سفر خواهد کرد.

وی افزود: شرکت در جلسه شورای اداری استان در استانداری، نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران در سالن جلسات استانداری، افتتاح و بهره برداری از خانه جوانان ارومیه، بازدید و افتتاح پروژه مجموعه ورزشی مروارید در منطقه زیوه و بازدید از استادیوم ۱۵۰۰۰ نفری فوتبال ارومیه از اهم برنامه های وزیر ورزش و جوانان در سفر یک روزه خود به ارومیه می باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی تصریح کرد: جلسه و نشست صمیمی محمدرضا داورزنی معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای و خانم محمدیان معاون ورزش بانوان با رؤسا و نواب رئیس هیأت های ورزشی استان یکی دیگر از مهمترین برنامه هایی است که عصر پنجشنبه در سالن آمفی تئاتر استانداری برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: جلسه مشترک سازمان های مردم نهاد جوانان با رستمی معاون ساماندهی امور جوانان در شهرستان تکاب یکی دیگر از مهترین برنامه های این سفر خواهد بود.

چمن گلی گفت: در این سفر که مقام عالی وزارت به همراه تمامی معاونین و اکثر مدیران ستادی وزارت ورزش و جوانان حضور دارد ایشان به عنوان نماینده ویژه ریاست جمهور گزارش خود را تقدیم دولت خواهد نمود.

چمن گلی این سفر را در آغازین روزهای فعالیت دولت دوازدهم مایه برکت دانست و ابراز امیدواری کرد که نتایج این سفر و گزارش آن به رئیس جمهور موجب رونق و توسعه استان در بخش های مختلف و بویژه در حوزه های تخصصی ورزش و جوانان شود.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 728080
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.