اصغر فیضی جمعه شب در پایان مسابقات بدمینتون رنکینگ قهرمانی جوانان کشور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در یک اقدام ارزشمند و قابل تحسین 'محمد چهار مالی' از استان فارس' و 'مهدی انصاری' از استان زنجان مدال طلای این مسابقات را تقدیم شهید اسماعیل شجاعی نخستین شهید مدافع حرم اهل سنت استان آذربایجان غربی و شهید محسن حججی شهید حرم اهدا کردند.
وی همچنین از برگزاری نخستین جلسه کمیته محیط زیست فدراسیون بدمینتون ایران در بوکان خبر داد و اظهار کرد: جلسه کمیته محیط زیست فدراسیون بدمینتون جمهوری اسلامی ایران همزمان با برگزاری مسابقات بدمینتون جوانان پسر کشور با حضور رئیس و دبیر فدراسیون بدمینتون کشور و مدیرکل اداره حفاظت محیط زیست استان آذربایجان غربی برگزار شد.
فیضی ادامه داد: در این جلسه مصوب شد در مسابقاتی که در سطح کشور و مسابقات برون مرزی برگزار می شود تصویر پرنده میش مرغ بر روی پیراهن بازیکنان حک شود.
وی اضافه کرد: ما با این کار می خواهیم حساسیت خاصی در سطح کشور نسبت به پرنده نادر میش مرغ و در حال انقراض نشان دهیم و حمایت کشوری را از این پرنده نادر که زیستگاه آن در آذربایجان غربی و شهرستان بوکان است را فراهم کنیم.
رئیس هیات بدمینتون آذربایجان غربی همچنین گفت: در آینده مسابقات بین المللی بدمینتون را در استان برگزار می کنیم.
شهرستان بوکان با 251هزار نفر جمعیت در جنوب استان آذربایجان غربی قرار دارد.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب آذربایجان غربی را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرس irnamahabad@ دریافت کنید.
7510/3093**خبرنگار: محمد ادیب**انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.