به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عیسی برادری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان تکاب افزود: حرکت در مسیر شهدا و الگو قرار دادن روش و منش شهیدان رجایی و باهنر موجب بهبود امور مملکت می شود.
وی با تشکر از خدمات و زحمات دولتمردان، مدیران و روسای دستگاه های اجرایی شهرستان تکاب در زمینه خدمت رسانی به مردم بیان کرد: دولتمردان در تمام مراحل، توصیه های مقام معظم رهبری در زمینه بهبود اقتصاد و وضع معیشتی مردم و ارتقای فرهنگ دینی در جامعه را مدنظر قرار داده و برای اجرای دقیق برنامه های اقتصاد مقاومتی تلاش کنند.
وی با اشاره به آغاز به کار دولت دوازدهم اظهار کرد: مسئولان باید با جدی گرفتن و عمل به توصیه ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری، با پرهیز از سیاست زدگی در راه رفع مشکلات جامعه و ارتقای کیفیت خدمات دولتی گام بردارند.
وی با اشاره به حوادث و اتفاقات دهه 60 و شهادت شخصیت های بزرگ کشور و مردم بی گناه در آن دوران گفت: جنایت های منافقین کوردل هیچگاه از حافظه ملت ایران پاک نشده و چهره پلید این جنایتکاران با گذشت زمان نیز بازسازی نخواهد شد.
حجت الاسلام برادری همچنین با تشکر از خدمات اعضای دوره چهارم شورای شهر تکاب در خصوص آغاز فعالیت دوره پنج شورای شهر اضافه کرد: شورای شهر و شهرداری باید بدون توجه به حاشیه ها و با دوری از تاثیر پذیری های بی مورد، تنها به دنبال خدمت به مردم بوده و برای توسعه و عمران شهر تمام همت و تلاش خود را به کار گیرند.
به گزارش ایرنا، در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان تکاب، فرماندار این شهرستان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت گزارشی از عملکرد و دستاوردهای دولت یازدهم در تکاب پرداخت و برنامه های تو سعه ای و محرومیت زدایی دولت دوازدهم در این شهرستان را تشریح کرد.
شهرستان تکاب با 80 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
7514/3093**خبرنگار: امیر خالق نژاد **انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.