استاندارآذربایجان غربی گفت: تقاهم بین شورای اسلامی شهرستان ارومیه و شهرداری ارومیه باید تداوم یابد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی قربانعلی سعادت در شروع به کار پنجمین دوره شورا اسلامی شهرستان ارومیه اظهار کرد: تفاهم بین شورا اسلامی شهرستان ارومیه در دوره قبلی در حد مطلوب بود که این باید در این دوره نیز تداوم یابد.

وی افزود: نتیجه تفاهمات و هم آوایی شهرداری و شورای اسلامی ارومیه، خدمات ارزشمندی در راستای بهبود روز افزون خدمات کمی و کیفی شهری است.

سعادت در خصوص وجود مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی بیان کرد: مکانیزیم مردم سالاری دینی، با دستور امام خمینی (ره) در کشور آغاز به کار کرده و این عمل در کشور های جهان، بعنوان دموکراسی، مورد توجه است.

وی تصریح کرد: یکی از وظایف شورای شهر، تداوم خدمات به مردم شهید پرور ارومیه بوده و این خدمات باید به موازات برطرف کردن مشکلات مردم ادامه یابد.

سعادت ضمن  تشکر از اعضا دوره چهارم شورای اسلامی شهرستان ارومیه، تاکید کرد: دوره پیشین شورای اسلامی ارومیه، زحمات شایان ذکری را برای مرتفع کردن کم کاستی های ارومیه داشته است.

وی ادامه داد: تلفیق شورای قدیمی با نیروی جدید برای تشکیل دوره پنجم شورای اسلامی ارومیه، باید سر منشاء افزایش خدمات شده و ایرادات احتمالی دوره های قبل را برطرف سازد.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: وجود مردم، یک رفعت برای مسئولان بوده تا با سعه صدر و حسن نیت در خدمت رسانی در قبال مطالبات مردم، اجر اخروی و دنیوی خود را بیمه کنند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.