رئیس درالقرآن وزارت نفت و شرکت ملی گاز ایران گفت: رعایت اخلاق معنوی منجر به کارایی بالا و موفقیت در سازمان ها خواهد بود.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، حسین ربیعیان در آیین اختتامیه بیست و یکمین دوره سراسری مسابقات قرآن کریم و نهج البلاغه ویژه فرزندان کارکنان شرکت ملی گاز ایران ضمن قدردانی از بانیان این مراسم و  طی گزارشی از روند مسابقات، قرآن کریم را عامل سعادت بشر دانسته و اظهار کرد: رعایت اخلاق معنوی در سازمان ها باید مورد توجه جدی قرار گیرد چرا که رعایت این مهم در امر مدیریت عامل موفقیت بوده و کارایی بالایی را در سازمان ها به دنبال خواهد داشت.

وی ادامه داد: رسیدن به اخلاق معنوی در سازمان ها جز با توسل و بهره مندی از آیات و آموزه های قرآنی ممکن نخواهد بود، همچنین هر کس در اوج زندگی خود با قرآن کریم مانوس شود  به همان میزان نیز آثار این مهم را در زندگی خود خواهد یافت.

ربیعیان با اشاره به اینکه باید فرهنگ قرآنی در جامعه غنی سازی شود خاطر نشان کرد: مباحث و آموزه های قرآنی در جامعه توجه ویژه مسئولان را می طلبد و در همین خصوص نیز وزارت نفت فضای جدیدی را  به همت مسئولان برای فعالیت های قرآنی در سطح کلان و انسانی فراهم کرده است که اقدامات مهمی نیز در سطح کشور در این راستا انجام شده است.

وی با بیان اینکه هر فعالیتی در حوزه آموزش مورد حمایت این سازمان قرار خواهد گرفت گفت: هیچ شرکت و منطقه ای در سطح کشور بدون  حضور و فعالیت های مستمر نمایندگان قرآنی وجود ندارد.

وی در خصوص کمیته داوران این مسابقه نیز افزود: کمیته داوران این مسابقات همه ساله متشکل از داوران در سطح ملی و استانی بوده است.

ربیعیان با بیان اینکه این مسابقات با رشد 30 درصد مواجه بوده است تصریح کرد: در مرحله مقدماتی این مسابقات 12 هزار شرکت کننده از کارکنان، همسران و فرزندان کارکنان شرکت ملی گاز ایران با هم به رقابت پرداخته اند.

رئیس درالقرآن وزارت نفت و شرکت ملی گاز ایران اقدامات انجامی در این سازمان گفت: تهیه آلبوم شخصیت های قرآنی، برگزاری مسابقات منطقه ای، برگزاری مسابقات مقدماتی حفظ موضوعی قرآن کریم بخشی از اقدامات انجام شده این سازمان بوده است، امیدواریم با عمل به دستورات قرآن و الگو پذیری از آن مفاهیم و آموزه های دینی را در خود و بطن جامعه جاری سازیم.

گفتنی است این مسابقات با حضور 500 شرکت کننده در دو بخش بانوان و آقایان و در رشته های حفظ و ترتیل، قرائت، مفاهیم، اذان و نهج البلاغه از تاریخ 5 تا  ۱۳   مردادماه سالجاری به  همت دارالقرآن شرکت ملی گاز ایران و به میزبانی ارومیه برگزار شد، همچنین امروز در آیین اختتامیه این مسابقات، هدایایی به 58 نفر در بخش بانوان و 58 نفر در بخش آقایان که در رشته های مختلف موفق به کسب رتبه شدند اهدا شد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.