به گزارش ایرنا حجت الاسلام ایوب رنجبری روز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: با پیگیری های صورت گرفته از سوی مراجع قضایی محکومیت پیمانکار پیشین این طرح قطعی و مقرر شد تا خسارات وارده را جبران کند.
وی با بیان اینکه پیمانکار پیشین این طرح فوت کرده است، افزود: یکهزار و 840 میلیون ریال که بخشی از خسارات وارده به این طرح بود از سوی وراث پیمانکار قبلی دریافت شد و مابقی نیز با دستور مراجع قضایی دریافت می شود.
وی از سرعت بخشی به طرح احداث مصلی حضرت امام (ره) به همت دفتر امام جمعه، خیران و دستگاه های اجرایی خبر داد.
امام جمعه ماکو با بیان اینکه تاکنون بیش از 14 میلیارد ریال برای احداث مصلای ماکو هزینه شده است، گفت: پوشش سقف این طرح تا 15 روز دیگر تکمیل می شود.
حجت الاسلام رنجبری با تقدیر از حمایت های سازمان منطقه آزاد تجاری ماکو در احداث مصلای این شهرستان، اظهار کرد: مقرر شده است تا این سازمان در ساخت این سازه عظیم هشت میلیارد ریال کمک مالی کند.
وی با اعلام اینکه هشت هزار مترمربع زمین برای ساخت مصلی تعیین شده است، افزود: زیر بنای پیش بینی شده هشت هزار و 800 متر مربع است.
امام جمعه ماکو در تشریح امکانات و اماکنی که در این طرح احداث می شود، گفت: امکاناتی چون شبستان، زائرسرا، دفتر نماز جمعه، منزل امام جمعه، سوئیت های اقامتی، بخش های تجاری با هدف خودگردانی در امور مالی، مهد کودک برای نگهداری از کودکان نمازگزار، درمانگاه، مجتمع فرهنگی، سالن آمفی تئاتر وغیره بخشی از این اماکن است.
وی با اشاره به بیانات رهبری مبنی بر این که نماز جمعه در راس امور است، تصریح کرد: یکی از برکت های نهضت شکوهمند انقلاب اسلامی همین سنگر های نماز جمعه است.
به گزارش ایرنا حجت الاسلام ایوب رنجبری سال 1351 در شهر سلماس در یک خانواده مذهبی متولد و در سال 68 وارد حوزه علمیه قم شد.
وی در مدرسه رضویه، دوره مقدمات را با ممتازی به پایان رساند و از سال 76 وارد دروس خارج حضرات آیات عظام تبریزی (ره)، وحید خراسانی، جوادی آملی، سبحانی، بهجت (ره)، عابدی و فاضل گلپایگانی شد.
حجت الاسلام ایوب رنجبری از سال 88 نیز امام جمعه و مسئول حوزه های علمیه برادران و خواهران شهرستان ماکو بوده است.
3214/3072
** خبرنگار: شاهین سپهراد ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.