معاون سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی بر نقش تاثیرگذار اردوهای تشکیلاتی در تربیت مهارتی اجتماعی دانش آموزان تاکید کرد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، داریوش پرنیان در آیین افتتاحیه برگزاری پیش اردوی قطبی استانی اعضاء و مربیان پیشتازان و فرزانگان شمال استان به میزبانی شهرستان سلماس در مدرسه ام البنین این شهرستان، ضمن تبریک دهه کرامت و ولادت باسعادت حضرت معصومه (س) و امام رضا(ع)  و روز دختر،‌گفت: اردو یک فرآیند آموزشی، پرورشی متناظر با اهداف و برنامه های مرتبط با سطح و مقطع تحصیلی دانش آموزان و از اصلی ترین پارامترهای اثرگذار در حوزه جامعه پذیری دانش آموزان می باشد.

پرنیان اظهار کرد: سازمان دانش آموزان با برگزاری اردوهای نظام مند و هدفدار نقش بسزایی در تربیت مهارتی در راستای تربیت اجتماعی دانش آموزان ایفا نموده است.

وی تصریح کرد: قطب ۳ اردوی ملی / قطبی پیشتازان و فرزانگان کشور با حضور استان های مازندران، گیلان، آذربایجان غربی، شرقی، اردبیل و شهرتهران در اردوگاه میرزا کوچک خان جنگلی رامسر و با شرکت 546 نفر از آذربایجان غربی در این اردوی برگزار خواهد شد.

رسول موسی زاده رییس اداره آموزش و پرورش سلماس نیز در این آیین با تاکید بر نقش با اهمیت سازمان دانش آموزی در پربار کردن و ایجاد نشاط در ایام دانش آموزی با ساماندهی فعالیتهای مختلف فوق برنامه برای دانش آموزان، اظهارکرد: دانش آموزان تشکیلاتی در مدارس نقش مهمی در مدیریت فرهنگی فعالیت های مدارس دارند به گونه ای که آنان در عرصه های مختلف هویتی، معرفتی و مهارتی با همراهی و نظارت مربیان و یاور مربیان تشکیلاتی انجام وظیفه می کنند.

موسی زاده اذعان کرد: سازمان و تشکیلات دانش آموزی بازوهای توانمند آموزش و پرورش می باشند که از طریق مشارکت دادن دانش آموزان در فعالیتهای مختلف اجتماعی، موجب تربیت شهروندانی فعال و پویا و در عین حال مطیع قانون در جامعه می شود.

تورج سلاطین تمر معاون پرورشی و فرهنگی مدیریت آموزش و پرورش سلماس نیز در این مراسم با اشاره به فعالیتهای سازمان دانش آموزی در چند سال اخیر، تصریح کرد: روندفعالیت سازمان دانش آموزی استان بامدیریت جدید رونق بیشتری گرفته است امیدواریم دانش آموزان و مربیان پیشتاز و فرزانه استان با برگزاری این اردوهای آماده سازی بتوانند در اردوی ملی/قطبی رامسر خوب بدرخشند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.