امام جمعه ارومیه گفت: توهین به مسئولین نظام  در روز قدس، خلاف موازین نظام جمهوری اسلامی و دین اسلام بود.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، حجت  الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه های نماز عید فطر اظهار کرد: رفتار برخی افراد در روز قدس که در تهران انجام شد، از نظر اسلام و نظام جمهوری اسلامی محکوم بوده و این حرکات سبب تشدد و افتراق می شود.

وی افزود: در 29 اردیبشت مردم به صحنه آمدند و به نظام جمهوری اسلامی رای دادند، نشانگر وحدت در احاد مردم بود و نباید بگذاریم برخی افراد خناس با شکستن حرمت ها سبب تفرقه در جامعه اسلامی شوند.

حجت الاسلام قریشی ادامه داد: شرکت در جلسات قرآنی که در ماه مبارک رمضان برگزار می شد سبب انس با قرآن و وحدت و یکدلی در اقشار مختلف جامعه می شود که در این جلسات شاهد حضور برخی از مسئولین بودیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به این که زکات سبب افزایش رحمت الهی می شود افزود: نماد ارتباط انسان با خداوند متعال، نماز و نماد ارتباط انسان با مخلوقات زکات است بنابراین اگر زکات از جامعه اسلامی حذف شود، در های رحمت الهی در آن جامعه بسته می شود. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.