هوشنگ عطاپور روز یکشنبه در جلسه کمیته مشارکت های اجتماعی و سازمان های مردم نهاد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان افزود: مجمع خیران آسیب های اجتماعی در راستای اولویت های این استان از جمله مقابله با اعتیاد، حاشیه نشینی و طلاق راه اندازی می شود و پیگیری های لازم برای تشکیل این مجمع در سال جاری انجام شده است.
وی بیان کرد: خیران می توانند در مدیریت پیشگیری از آسیب های اجتماعی از طریق ایجاد فرصت های اشتغال، ایجاد اقامتگاه های ترک اعتیاد و درمان معتادان و دیگر زیر ساخت های لازم و رفع نواقص و کمبودهای این بخش یاری بخش شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، بهزیستی، نیروی انتظامی و دیگر دستگاه های اجرایی استان باشند.
وی از خیرین آذربایجان غربی دعوت کرد تا با جدیت برای تشکیل این مجمع و عملیاتی شدن اهداف آن مشارکت کنند.
جانشین دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی آماده است تا مکان مناسب برای استقرار مجمع خیران آسیب های اجتماعی فراهم کند.
علیرضا فیضی زاده افزود: 460 برنامه برای گرامیداشت 26 ژوئن، روز جهانی مبارزه با مواد مخدر از 5 تا 20 تیرماه جاری در استان در نظر گرفته شده است.
وی اضافه کرد: ایجاد چادرهای ارائه خدمات اجتماعی، پیشگیری و فعالیت های فرهنگی در شهرهای استان، همایش های مختلف بهبود یافتگان، همایش تجلیل از فعالان مبارزه با مواد مخدر و نمایشگاه های متعدد از جمله برنامه های در نظرگرفته شده در استان است.
به گزارش ایرنا، آذربایجان غربی از جمله استان های کشور است که با معضلات مختلف اجتماعی از جمله طلاق، اعتیاد، حاشیه نشینی و عواقب ناشی از آن ها مواجه است.
8137/3072
** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشاردهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.