حجت الاسلام محمدرضا بابازاده روز سه شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس و هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی افزود: راهپیمایی رور جهانی قدس از میدان ولایت فقیه آغاز شده و به طرف میدان دفاع مقدس ادامه پیدا کرده و در مصلای امام خمینی (ره) خاتمه می یابد.
وی اظهار کرد: سخنران راهپیمایی امسال روز جهانی قدس در ارومیه نیز آیت الله عسگر دیرباز نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری است.
وی از برگزاری برنامه های هفته بازخوانی حقوق بشر آمریکایی در آذربایجان غربی خبرداد و اضافه کرد: این هفته از ششم تا دوازدهم تیرماه برگزار می شود.
وی با بیان اینکه حوادث مختلفی در 38 سال اخیر در تیرماه روی داده است، گفت: انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی، سوء قصد نافرجام به مقام معظم رهبری، بمباران شیمیایی سردشت و به شهادت رسیدن آیت الله صدوقی توسط گروهک تروریستی منافقین از جمله حوادث تلخی است که توسط منافقین در تیرماه روی داده است بنابراین برگزاری شایسته هفته بازخوانی حقوق بشر در این هفته بهترین فرصت برای نشان دادن چهره پلید دشمنان ایران اسلامی به ویژه آمریکاست.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی افزود: آمریکا در طول تاریخ تلاش کرده سلطه خود بر جهان اسلام را گسترش دهد و دراین میان یکی از موانع اصلی در برابر گسترش سلطه خود را دین اسلام و ایران اسلامی می داند که به همین دلیل از اول انقلاب تاکنون تلاش های خصمانه ای برای مهار انقلاب اسلامی با یاری گرفتن از امپراطوری رسانه ای غرب انجام داده اما هیچگاه موفق نشده است.
به گزارش ایرنا، در ۱۶ اسفند سال ۱۳۵۸ یعنی یک سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، در پی بمباران جنوب لبنان توسط نیروهای اسرائیل، امام راحل آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس نامگذاری فرمودند و مسلمانان جهان همه ساله در این روز همبستگی خود را در حمایت از 'حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین' به نمایش می گذارند.
8135/2093** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشاردهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.