به گزارش ایرنا قربانعلی سعادت روز شنبه در دیدار با مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی افزود: برگزاری چهلمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم در ارومیه طی شهریور سال جاری، در ارتقای سطح قاریان و حافظان جوان استان موثر خواهد بود.
وی اظهار کرد: تمامی ادارات و سازمان های دولتی باید در راستای برگزاری هرچه باشکوه تر این مسابقات نهایت همکاری را با اوقاف داشته باشند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی نیز گفت: این استان همواره در مسابقات قرآنی افتخار آفرین و صاحب نام بوده و وحید وکیلی، حامد ولیزاده، حسن یوسف خانی و زینب محمدنژاد از جمله افتخارات استان در این عرصه هستند.
حجت الاسلام والمسلمین ناصر جوانبخت افزود: متاسفانه در سطح استان هیچ موقوفه قرآنی نداریم و برگزاری این مسابقات می تواند کمک بزرگی برای تبلیغ و تشویق مردم نیکوکار و خیر به سمت ثبت وقف های قرآنی باشد.
وی اظهار کرد: محل برگزاری مسابقات نیز در حسینیه اعظم ثارالله است که طبق هماهنگی های به عمل آمده با سپاه شهدای استان این مکان به صورت رایگان در اختیار اوقاف استان گذاشته شده است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی گفت: بیش از 50 درصد از هزینه های این مسابقات اعم از هزینه های جوایز، داوران و صدا و سیما را سازمان اوقاف کشور متقبل شده است.
به گزارش ایرنا، چهلمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم، یازدهم شهریور سال جاری در ارومیه افتتاح و 26 شهریور ماه پایان می یابد، این مسابقات در 2 دوره هفت روزه برای برادران و خواهران برگزار می شود.
در این دیدار حجت الاسلام جوانبخت حکم ریاست ستاد معین چهلمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم را که از طرف سازمان اوقاف و امور خیریه به استاندار آذربایجان غربی محول شده بود را به وی تقدیم کرد.
8137/3072
** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشاردهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.