به گزارش ایرنا، فرماندار تکاب روز یکشنبه در این همایش با تبریک میلاد مسعود امام حسن مجتبی (ع) و تسلیت شهادت جمعی از هموطنانمان در حادثه تروریستی تهران گفت: کمک به نیازمندان و فقرا بخش مهمی از وظایف مسئولان است که باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.
ایرج ثقفی افزود: دولت و کمیته امداد امام (ره) تلاش می کنند با برنامه ریزی مدون و متنوع زمینه ریشه کن کردن فقر در جامعه را فراهم کنند.
وی اظهار کرد: توانمندسازی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) مورد تاکید دولت و کمیته امداد است.
ثقفی بیان کرد: باید با توانمندسازی مددجویان ،آنان از زندگی شایسته برخوردار شوند.
به گزارش ایرنا، امام جمعه تکاب نیز در این همایش گفت: به برکت انقلاب اسلامی و فرمان تاریخی حضرت امام (ره) در تشکیل کمیته امداد، نیازمندان جامعه مورد توجه و رسیدگی قرار گرفته و عزت نفس آنان نیز حفظ شده است.
حجت الاسلام عیسی برادری افزود: رسیدگی به وضع محرومان و مستضعفان جامعه وظیفه دینی و انقلابی مسئولان است و نباید از این مسئله غفلت شود.
وی اظهار کرد: خیران و نیکوکاران با همکاری کمیته امداد امام (ره) رسیدگی و حمایت از اقشار ضعیف و کم بضاعت را به سنتی حسنه در جامعه تبدیل کرده اند.
حجت الاسلام برادری بیان کرد: روح اسلام و تعالیم دینی در کشور زنده است و همین موضوع رسیدگی به محرومان و نیازمندان را متمایز و جلوه گر ساخته است.
وی اظهار کرد: امیدواریم در آستانه شب های قدر، با توجه بیشتر به فقرا و نیازمندان، مورد رحمت و مغفرت الهی قرار بگیریم.
در پایان این همایش از چند تن از خیران کمیته امداد تکاب تجلیل شد.
شهرستان تکاب با 78 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
7514/3093**خبرنگار: امیر خالق نژاد **انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.