به گزارش ایرنا علیرضا رادفر روز چهارشنبه در بیست و یکمین جلسه ساماندهی امور جوانان این استان افزود: تابستان فصلی است که بسیاری از جوانان و نوجوانان از کلاس های درس فارغ شده اند و باید مسئولان اجرایی یک برنامه ریزی مناسب برای اوقات فراغت این جوانان داشته باشند.
وی با شاره به لزوم اجرای برنامه های فرهنگی اوقات فراغت در مناطقه حاشیه شهر ادامه داد: اجرای برنامه های فرهنگی اوقات فراغت بیشتر در مناطق حاشیه شهر و روستاها اجرا شود تا جوانان این مناطق که دسترسی به امکانات مناسبی ندارند، بتوانند اوقات فراغت خود را با برنامه های مثبتی پر کنند.
وی افزود: بحث جوانان از نکات کلیدی و مورد توجه دولت تدبیر و امید است و باید از ایده های خلاقانه جوانان در امور مختلف اداری بهره گیری شود.
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی نیز افزود: شناسایی و استفاده از ظرفیت جوامع محلی و تشکل های مردمی از دیگر اهداف توسعه فعالیت سازمان های مردم نهاد و تشکل های مردمی در استان است.
هوشنگ عطاپور گفت: تشکل های غیردولتی عام المنفعه در ترویج روحیه نوع دوستی و انسان دوستی و گسترش معنویت و ارزش های اخلاقی و انسانی نقش کلیدی دارند و با توجه به اهمیت این سازمان‌ها در جامعه باید از تشکیل و توسعه سمن ها حمایت جدی شود.
وی ادامه داد: الگویی مناسب باید در زمینه اوقات فراغت جوانان ارائه شود.
به گزارش ایرنا در ادامه این جلسه نمایندگان ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد شهید، کمیته امداد و نمایندگان سازمان ها مردم نهاد به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.
8135/ 3072
** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.