ایوب آذین پور روز سه شنبه در نشست هماهنگی برنامه های سالروز آزاد سازی خرمشهر در بوکان، اظهار کرد: مردم ایران اسلامی با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری برای شرکت در انتخابات بار دیگر به جهانیان نشان دادند که نسبت به مملکت خود بی تفاوت بوده و در لحاظه های حساس انقلابشان را رها نمی کنند.
وی ادامه داد: ملت ایران در طول سه دهه در صحنه های حساس انقلاب نشان داده که ایران اسلامی ملتی واحد و یکپارچه بوده و بدون تکیه بر کشورهای سلطه گر، توانسته پیروز میدان باشند.
آذین پور گفت: هدف اصلی دشمنان از جنگ با ایران تحقیر و تجزیه کردن این سرزمین بود که با رشادت رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی نتوانستند هرگز به اهداف خود دست پیدا کنند .
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان بوکان همچنین بیان کرد: در شهرستان بوکان شاهد مشارکت 60 درصدی مردم در انتخابات بودیم.
وی گفت: تحقق مشارکت حداکثری مردم در برگزاری انتخابات 29 اردیبهشت ماه، در حقیقت پیروزی آحاد مردم ایران اسلامی قلمداد شده و افتخاری برای همگان خواهد است.
شهرستان بوکان در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
/7510/3093** خبرنگار : محمد ادیب**انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.