شهردار خوی به تلاش شهرداری برای ایجاد فضاهای ورزشی در مناطق کم برخوردار تاکید کرد.

محرم اکبرزاده در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی با تاکید بر به تلاش شهرداری برای ایجاد فضاهای ورزشی در مناطق کم برخوردار گفت: متاسفانه به دلیل تفکیک های غیر قانونی در مناطق حاشیه ای شهر و عدم رعایت تناسبات و ضوابط شهرسازی، در این مناطق  فضاهای لازم برای ایجاد زمین های ورزشی و فضای سبز وجود ندارد.

شهردار خوی گفت: یکی از بزرگترین دغدغه های شهرداری در اجرای پروژه های عمرانی با زیر ساخت فرهنگی، رفاهی برای شهروندان عدم وجود زمین لازم برای ایجاد فضای سبز و پارک همچنین زمین های ورزشی در مناطق حاشیهای است.

اکبرزاده تصریح کرد: قطعا رعایت موازین قانونی در ساخت و ساز از سوی خود شهروندان در کنار فضای تسهیل شده شهرداری در صدور مجوز های ساخت می تواند در آینده برخی از این مشکلات در بخش فضاهای ورزشی، آموزشی ، فضای سبز و .. مرتفع سازد.

شهردار خوی گفت: امروز به دلیل عدم وجود زمین لازم برای احداث فضای ورزشی، شهرداری در صدد تملک زمین در منطقه پنج تن آل عبا بوده و بار مالی مضاعفی برای احداث فضاهای ورزشی خواهد بود.

وی با اشاره به برنامه ریزی لازم جهت احداث زمین ورزشی در تخته پل گفت: تخته یکی از محلات قدیمی شهر خوی بوده و مشکل فضاهای لازم با کاربری ورزشی و فرهنگی در این منطقه قدیمی وجود دارد با این حال برنامه ریزی لازم برای ایجاد فضای ورزشی برای استفاده اهالی این منطقه جزو برنامه های عمرانی شهرداری با زیر ساخت ورزشی است.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.