به گزارش ایرنا، جلال محمودزاده شامگاه چهارشنبه در ستاد مرکزی انتخابات دکتر روحانی و در جمع هواداران رئیس جمهوری در مهاباد با بیان اینکه رئیس دولت اصلاحات از دولت یازدهم حمایت کرده است، اظهار کرد: با پیروزی حسن روحانی، از روز شنبه حرکت جدید اصلاحات در کشور آغاز می شود.
وی با بیان اینکه وعده دولت برای صدور بیانیه شماره سه اقوام پس از پیروزی دکتر روحانی محقق می شود، افزود: بیانیه شماره سه در مورد زبان مادری است و طبق این وعده آزادی بیشتری در خصوص زبان مادری و آزادی های مدنی داده می شود.
محمودزاده با اشاره به اینکه زبان کردی سابقه سه هزار و 500 ساله دارد و هویت کردهاست، افزود: مردم کرد همیشه طرفدار اصلاحات بوده و مناطق کردنشین حامی دکتر روحانی هستند.
رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی گفت: از 12 نماینده آذربایجان غربی در مجلس شورای اسلامی 9 نماینده پشتیبان دکتر حسن روحانی هستند و نمایندگان و شورای راهبردی اهل سنت مجلس نیز پشتیبانی خود را از دولت تدبیر و امید اعلام کردند.
محمودزاده همچنین اظهار کرد: اگر از بین عدالت و آزادی مجبور باشم یکی را انتخاب کنم آزادی را انتخاب می کنم چرا که بدون آزادی، عدالت محقق نمی شود.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و بیان اینکه قومیت ها و مذاهب در ایران کنار هم با آرامش، امنیت و اتحاد زندگی می کنند، گفت: این آزادی، آرامش و اتحاد زیر سایه دولت تدبیر و امید است.
وی همچنین با بیان دستاوردهای برجام اظهار کرد: برنامه جامع اقدام مشترک یک موضوع بین المللی است که موجب نجات ایران و نجات تولیدات و نفت کشور شد.
نماینده مردم مهاباد گفت: مردم به طور قطع میل ندارند تا دوباره تحریم ها برگردد و پاسپورت ایرانی اعتبار خود را از دست بدهد و بر این اساس به دکتر روحانی رای می دهند.
محمودزاده همچنین اظهار کرد: دولت دکتر روحانی توانست رشد اقتصادی منفی 6.8 را به رشد مثبت اقتصادی تبدیل کند و تورم بالای 40 درصد را به 9 درصد و کمتر کاهش دهد.
وی همچنین با بیان وعده پرداخت یارانه 2 میلیون و 500 هزار ریالی از سوی یکی از نامزدها، گفت: یارانه 450 هزار ریالی تورم غیرقابل کنترل را در جامعه و اقتصاد به وجود آورد و با پرداخت این یارانه نیز تورم از سه تا 10 برابر افزایش می یابد و قیمت حامل های انرژی و سایر کالاهای ضروری نجومی افزایش یافته و اقتصاد کشور نابود می شود.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ایران همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و نخستین انتخابات میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه 29 اردیبهشت ماه 96 برگزار می شود.
3093/3072
خبرنگار: پیمان پاکزاد ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.