به گزارش خبرنگارایرنا، در این نمایشگاه بیش از 40 پوستر نجومی از تصاویر ماهواره 'هابل' و پوسترهای آموزشی با همکاری انجمن نجوم بوکان که فعالیت خود را در قالب موسسه مردم نهاد جستجوگران راز به ثبت رسانده اند به نمایش گذاشته شد.
دبیر انجمن نجوم بوکان در حاشیه برگزاری این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار ایرنا، هدف از برگزاری این نمایشگاه را ترویج علم ستاره شناسی در میان علاقه مندان جوان و تشویق برای شرکت در المپیاد های نجوم و رقابت های کشوری و خارجی عنوان کرد.
کاوه شوقی ادامه داد: پوسترهای نجومی هابل، کتاب و مجلات، نرم افزار های نجومی، نجوم کودکان، سینما نجوم، وسائل کمک آموزشی، منابع المپیاد نجوم، تلسکوپ و ابزار نجومی به نمایش گذاشته شده است.
به گزارش ایرنا، انجمن نجوم بوکان تحت عنوان موسسه مردم نهاد 'ابر ذهن های کیهانی' با موضوع ترویج علم نجوم مجوز فعالیت خود در سال گذشته را دریافت کرده است.
نمایشگاه نجوم و ستاره شناسی به مدت یک هفته در محل گالری فرهنگسرای سیمرغ به مناسبت هفته جهانی نجوم و فضا همگام با برنامه های رصدی ایران و جهان، برای بازدید علاقه مندان برپا است.
شهرستان بوکان با 251 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
7510/3093**خبرنگار: محمد ادیب**انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.