به گزارش خبرنگار ایرنا، مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی فوتبال امیدهای منطقه سه کشور با حضور چهار تیم شهرداری اراک، پرسپولیس ایلام، عقاب تهران و سردار بوکان به مدت سه روز در ورزشگاه پنج هزار نفری خاتم الانبیاء این شهرستان برگزار و شامگاه روز گذشته/جمعه/ به پایان رسید.
در پایان این بازی ها تیم عقاب تهران به مقام نخست دست پیدا کرد و جواز حضور در مسابقات فوتبال لیگ دسته یک امید های کشور را به دست آورد و تیم شهرداری اراک نیز با 2 برد و یک باخت و کسب 6 امتیاز به مقام دوم اکتفا کرد، تیم امید سردار بوکان نیز که میزبان مسابقات بود با 2 باخت و یک برد و کسب سه امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.
بر اساس این گزارش در بازی نخست تیم عقاب تهران با نتیجه 6 بر صفر تیم پرسپولیس ایلام را شکست داد در بازی دوم تیم شهرداری اراک با نتیجه یک بر صفر بر میزبان خود تیم امید سردار بوکان پیروز شد.
در دیگر بازی های صورت گرفته، تیم شهرداری اراک با نتیجه 3 بر یک پرسپولیس ایلام را برد در بازی چهارم عقاب تهران با نتیجه 3 بر یک امید سردار بوکان را شکست داد و در بازی پنجم و در روز سوم رقابت ها عقاب تهران با نتیجه 3 بر یک شهرداری اراک را از پیش رو برداشت و بازی پایانی امید سردار بوکان با نتیجه 3 بر صفر پرسپولیس ایلام را شکست.
به گزارش ایرنا، تیم امید سردار بوکان در مرحله نخست این مسابقات که در زنجان با حضور 6 تیم برگزار شد مقام اول را از آن خود کرده بود.
مرحله نخست مسابقات فوتبال منطقه ای در استان زنجان با حضور 24 تیم در چهار گروه منطقه ای در زنجان برگزار شد.
شهرستان بوکان در جنوب استان آذربایجان غربی قرار دارد و یکی از شهرستان های موفق این استان در رشته های مختلف ورزشی است.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
7510/3093**خبرنگار: محمد ادیب**انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.