علیرضا رادفر روز یکشنبه در آیین آغاز به کار طرح نوروزی امداد خودروی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی افزود: این استان با تمدن و تاریخ کهن، همراه با طبیعت بکر، جنگل‌های انبوه، مردمانی اصیل از اقوام مختلف ایرانی یکی از مناطق پرطرفدار ایران در ایام تعطیلات نوروزی است.
وی اضافه کرد: این استان 58 منطقه نمونه گردشگری و 13 مسیر بکر گردشگری دارد که این موارد نیز میزان اقبال گردشگران به این استان را افزایش می دهد.
وی با تمجید از اقدام مناسب و ابتکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی در راه اندازی گروه امداد خودرویی برای کمک به مسافران در راه مانده اظهار کرد: اعضای این گروه باید با برخورد مناسب با مسافران نوروزی، استقبال گرمی از مهمانان نوروزی داشته باشند زیرا این نوع برخوردها می تواند زمینه ساز حضور بیشتر گردشگران در استان باشد.
در این مراسم تفاهم نامه همکاری مشترک آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی و شرکت امداد خودروی قمصری در راستای برگزاری هرچه بهتر طرح امداد نوروزی با حضور رادفر معاون سیاسی و امنیتی استانداری استان به امضا رسید.
در این طرح اکیپ های ثابت در سه مسیر گردنه قوشچی، سه راهی دارلک و سه راهی میاندوآب و 40 اکیپ سیار در مسیرهای مواصلاتی استان تردد و امداد رسانی خودرویی می کنند.
به گزارش ایرنا، سفرهای نوروزی از هفته آخر اسفندماه در استان آغاز شده و تا نیمه دوم فروردین ماه ادامه دارد.
8137/2093 ** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشاردهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.