به گزارش ایرنا، در این نشست فرماندار تکاب با اشاره به اهمیت انتخابات اینده در 29 اردیبهشت سال آینده گفت: مجریان و عوامل برگزار کننده انتخابات در تمام مراحل برگزاری انتخابات شورای شهر منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حق الناس بودن رای مردم را ملاک عمل قرار دهند.
ایرج ثقفی افزود: حضور مردم در صحنه های مختلف انتخابات مایه اقتدار و استحکام پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می شود.
وی بیان کرد: برگزاری باشکوه و پرشور انتخابات در کشور در 38 سال گذشته دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی است و باید از این دستاورد عظیم با افزایش مشارکت مردم در انتخابات آینده حراست و حفاظت شود.
وی اظهار کرد: مجریان و متولیان انتخابات باید برای مشارکت حداکثری در انتخابات تلاش کرده و زمینه حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات پیش رو را فراهم کنند.
فرماندار تکاب ادامه داد: تمام عوامل برگزار کننده انتخابات از جمله هیئت های اجرایی ، نظارت و بازرسی با همکاری و تعامل با یکدیگر تمهیدات لازم برای برگزاری سالم و قانونمند انتخابات پیش رو را اتخاذ کنند.
ثقفی اضافه کرد: مجریان و متولیان انتخابات در تمام مراحل برگزاری انتخابات 29 اردیبهشت 96 اصل بی طرفی و قانونمندی را مدنظر قرار دهند.
در پایان این جلسه، 8 نفز از معتمدان محلی عضو هیئت اجرایی پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تکاب انتخاب شدند.
همچنین در نشست های جداگانه دیگری اعضای هیئت های اجرایی پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی و تخت سلیمان تکاب با حضور بخشداران و معتمدان محلی انتخاب شدند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه 1396 به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
شهرستان تکاب با 78 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.
مهمترین اخبار ایرنای کشور و آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirna_newsmahabad@دریافت کنید.
7514/3093**خبرنگار: امیر خالق نژاد**انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.