عیلرضا رادفر روز شنبه در جلسه تودیع و معارفه معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد اظهار کرد: برخی افراد ناجوانمرادنه به دولت حمله می کنند بر این اساس اطلاع رسانی مدیران و انعکاس عملکرد دولت باید در راس اقدامات مدیران باشد.
وی افزود: دولت زمانی آغاز بکار کرد چندین عهدنامه شورای حکام و شورای امنیت بر علیه ایران وضع شده بود تحریم های شکننده وجود داشت و ایران هراسی در دنیا راه انداخته بودند و این طور القا کرده بودند که ایران اهل تعامل نیست و به دنبال ترور و خشونت است.
رادفر اظهار کرد: رکود منهای 6.7 درصد و تورم بالای 40 درصد برای کشور شکننده بود و چون مردم طاقت بالایی داشتند و به نظام و کشورشان علاقمند هستند، تحمل کردند.
وی با اشاره به تاثیرات برجام گفت: مذاکره با 1+5 راهبرد کشور برای رفع مشکلات بود و قصه ای بنام برجام که اتفاق افتاد و در واقع برجام راهبردی بود که نظام به آن رسیده بود، البته قرار نبود تمام مشکلات با برجام رفع شود.
وی یادآور شد: روزی که برجام نهایی شد اوباما به صورت رسمی در رسانه ها اعلام کرد که' چاره ای جز این نداشتیم' و ترامپ نیز می گوید که در خصوص برجام 'کلاه سر آمریکا رفته است' و این موفقیت ایران را نشان می دهد.
وی تاکید کرد: طرح ایران هراسی نیز از بین رفته است، تا دیروز در مجامع بین المللی متهم به مسائل مختلف بودیم و امروز ما در مقابل بدعهدی های آمریکا به عنوان مدعی سئوال کننده هستیم و کل دنیا به بدعهدی آمریکا اذعان دارد و اینها همه پیروزی است.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی گفت: آمریکا با ایران مشکل دارد چون منافعش به خطر می افتد ولی کل دنیا آمریکا نیست و ایران با دیگر کشورهای جهان و اروپا رابطه دارد و به افکار عمومی جهان ثابت کرده ایران اهل تعامل و مراوده است.
رادفر گفت: ایران در حال حاضر به حق خود در اپک رسیده و از طرف دیگر نرخ رشد اقتصادی منهای 6.7 درصد را به مثبت پنج رسانده که نرخ رشد حدود 11 درصد را نشان می دهد.
وی یاداور شد: کاهش تورم از 40 درصد به 10 درصد اتفاقی نیست بلکه پشت آن برنامه ریزی وجود داشته است تا وضع اقتصادی بهبود یابد.
رادفر همچنین با تقدیر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: حضور میلیونی مردم در این راهپیمایی اقتدار نظام و وفاداری مردم به انقلاب را به نمایش گذاشت و حساب دست دشمنان آمد.
وی با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات اولویت و مهمترین موضوع کشور است و انتخاب مردم هر چی که باشد مورد قبول همه است چون بنا به فرموده بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام راحل، 'میزان رای مردم است'.
رادفر همچنین با بیان جایگاه و اهمیت مهاباد در منطقه گفت: مهاباد جایگاه ویژه ای در استان و منطقه دارد، شهری دانشگاهی است و بیشترین سطح باسوادی را دارد که نشان از اگاه و فرهیخته بودن مردم آن دارد.
وی با اشاره به نزدیک شدن به ایام تعطیلات نوروزی اظهار کرد: با توجه به رشد میزان گردشگر در سال اخیر در مهاباد باید آمادگی کامل برای پذیرایی از میهمانان را داشته باشیم و مردم توسعه شهرستان مهاباد را به چشم ببینند.
امام جمعه شهرستان مهاباد نیز در این مراسم گفت: مسئولان باید دلسوز مردم و نظام و به فکر ترقی جامعه باشند، فضای تعامل و امنیت حاکم در شهرستان از نکات قوت فضای حاکم در شهرستان است.
ماموستا عبدالقادر سهرابی همچنین با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و تقدیر از این حضور، اظهار کرد: استقامت و پایداری نظام از حمایت مردم نشات می گیرد، مردم با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن اقتدار نظام و وفاداری مردم را به نمایش گذاشتند.
وی افزود: ترامپ با حضور گسترده مردم حساب کار دستش آمد و از مواضع و شعارهای خود عقب نشینی کرد.
معاون استاندار و فرماندار جدید شهرستان مهاباد نیز در این مراسم گفت: توسعه بیش از پیش مهاباد با تکیه بر ظرفیت و قدرت اجتماعی، سیاسی و علمی مردم این شهر امکان پذیر است و استفاده از این ظرفیت ها در سرلوحه امور است.
ایرج شجاعی اظهار کرد: توسعه اقتصادی و تقویت بخش خصوصی از دیگر اولویت ها در توسعه شهرستان مهاباد خواهد بود.
وی همچنین با اشاره به اهمیت رسانه، افزود: جهان امروز، جهان رسانه است و نقد منصفانه برای توسعه لازم است.
جعفر کتانی فرماندار سابق شهرستان مهاباد نیز در این مراسم به بیان خلاصه ای از عملکرد 33 ماهه خود پرداخت.
در این مراسم ایرج شجاعی که پیش از این معاون فرماندار مهاباد بود به عنوان معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه مهاباد معرفی و از خدمات جعفر کتانی فرماندار سابق شهرستان تقدیر شد.
همچنین معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی به همراه مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری پیش از این مراسم با حضور در مزار شهدا به مقام شامخ شهیدان ادای احترام و به مناسب گرامیداشت مقام شهید و هفته منابع طبیعی درخت غرس کرد.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرس irna_newsmahabad@ دریافت کنید.
3093**انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.