اکبر حسن بگلو روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مشترکان صنعتی در برنامه های مدیریت مصرف و پیک سایی در ساعت های اوج بار در تابستان همکاری کردند و بر اساس دستور العمل مشمول تشویق و تخفیف قانونی شدند.
به گفته وی با نهایی شدن کنترل ها و محاسبات بالغ بر 27 میلیون و 917 ریال به حساب بستانکاری آنان در قبض های دوره ای برق منظور شده و امسال این مقدار نسبت به مدت مشابه سال های 93 و 94 ، حدود 2 برابر افزایش داشته است.
وی اضافه کرد: لیست این افراد به ادارات استانی از جمله استانداری، سازمان صنعت و معدن و تجارت و سازمان جهاد کشاورزی به منظور تجلیل ارسال شده است.
مدیرعامل شرکت توزیع برق آذربایجان غربی افزود: موفقیت در کاهش پیک و مشارکت مشترکان استان در مدیریت مصرف برق در شرایطی انجام شده است که تعداد صنایع اصلی و با فعالیت مستمر در استان کم بوده و از طرفی هیچ اجباری برای همکاری مشترکان کشاورزی در کاهش پیک در ماه های گرم تابستان وجود نداشته است.
وی اضافه کرد: این شرکت با انجام موثر برنامه های علمی و آموزشی و برگزاری همایش و جلسه های حضوری در جهت آگاه سازی، همراهی مسئولان استانی، مکاتبات و چاپ و توزیع بروشور و تبیین طرح های تشویقی و فعالیت های تبلیغی و فرهنگی از قبیل نصب بنر و تعامل گسترده با مشترکان این موفقیت را کسب کرده است.
وی ادامه داد: بر اساس دستورالعمل های شرکت توانیر 197 مشترک صنعتی این استان با دیماند بیش از 200 کیلو وات در طرح تعطیلات و تعمیرات، تعداد 63 مشترک صنعتی با دیماند بیش از 500 کیلو وات در طرح ذخیره عملیاتی و بیش از هفت هزار و 831 مشترک در طرح مدیریت بار کشاورزی در طرح مدیریت بار کشاورزی در تابستان امسال همکاری داشتند.
6009/3072 ** خبرنگار: یوسف رحیمی ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.