تیم والیبال شهرداری جوان ارومیه در مقابل سپهر الکتریک قزوین به پیروزی رسید.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی در هفته یازدهم رقابت های لیگ دسته یک والیبال مردان کشور جام شهدای منا امروز تیم های والیبال شهرداری جوان ارومیه و سپهر الکتریک قزوین به میزبانی ارومیه در ورزشگاه 6 هزار نفری این شهر از ساعت 16 به مصاف هم رفتند.

این بازی یکی از حساس ترین بازی های گروه یک محسوب می شد و جدال دو تیم رده اولی و دومی جدول به شمار می رفت.

در این دیدار که با نتیجه 3 بر 2 به سود تیم شهرداری جوان ارومیه به پایان رسید، ست های اول، چهارم و پنجم به ترتیب با امتیازات 25 بر 18، 25 بر 20 و 15 بر 9 به سود شهرداری جوان ارومیه رقم خورده و ست های دوم و سوم با نتایج 25 بر 19 و 25 بر 23 به نفع نماینده قزوین به پایان رسید.

تیم سپهر الکتریک قزوین که پیش از این بازی با 8 برد و 2 باخت در رده دوم جدول قرار داشت با پذیرش این شکست سومین باخت خود را رقم زد تا تیم شهرداری جوان ارومیه همواره به نوار پیروزی های بدون شکست خود ادامه دهد.

نکته قابل توجه در این بازی حضور نوروزپور پاسور اول تیم منحل شده پارسه تهران در تماشای این بازی بود که گمانه زنی ها بر این است که این بازیکن به شهرداری ارومیه بپیوندد و شایعات عدم بازگشت تراویسا بیش تر شدت گیرد.

تیم شهرداری جوان ارومیه در بازی بعدی خود در هفته دوازدهم رقابت های لیگ دسته یک کشور در همدان به مصاف اتحاد جوان این شهر می رود.
انتهای پیام

منبع ‫:‬
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.