مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان غربی از تخصیص 887 میلیارد ریال اعتبار برای پرداخت مطالبات شهرداری ها از دستگاههای اجرایی استان خبر داد.

سیف الله مطلبی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی، با اشاره به این مطلب گفت: با رسیدگی و پیگیرهای دولت خدمتگزار، 15 هزار میلیارد ریال اعتبار برابر مصوبه هیئت محترم وزیران برای تسویه مطالبات شهرداریهای سطح کشور از دستگاههای دولتی و اجرایی تصویب شده است.

مطلبی اظهار کرد: با پیگیری های به عمل آمده توانستیم مطالبات شهرداریها از دستگاههای اجرایی استان را جمع بندی کنیم که بر اساس آن 887 میلیارد ریال اعتبار برای تسویه مطالبات شهرداری ها از دستگاههای اجرایی استان تخصیص یافت.

وی تصریح کرد: این اعتبارات تا پایان سال جاری و در قالب اوراق خزانه اسلامی در سامانه های مربوطه ثبت شده و در اختیار شهرداری های سطح استان قرار خواهد گرفت.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: امیدواریم با پیگیری و تسریع در روند واگذاری و تخصیص این اوراق به شهرداریهای سطح استان بتوانیم گام مهمی در تسویه مطالبات شهرداری ها از دستگاههای دولتی استان برداریم.


انتهای پیام

منبع ‫:‬
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.