نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی از اختصاص 250 میلیارد ریال اعتبار به احداث بیمارستان این شهرستان خبر داد.

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبار احداث پروژه بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی این شهرستان در سال جاری از ۵۰ میلیارد ریال به ۲۵۰ میلیارد ریال افزایش یافت.

به گزارش جماران، جلال محمودزاده با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی این بیمارستان به ۳۵ درصد رسیده، اضافه کرد: تاکنون بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال برای احداث طبقه اول این بیمارستان هزینه شده و روند ساخت آن هم‌اکنون در طبقه دوم در حال انجام است.

وی افزود: برای احداث کامل این بیمارستان ۶۰۰ میلیارد ریال و برای تجهیز آن نیز بیش از چهار هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است که در ردیف بودجه سال جاری قرار گرفته است.

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با وجود مشکلات به‌وجود آمده به علت شیوع بیماری کرونا، روند ساخت این بیمارستان از برنامه عقب نیست و پیش‌بینی می‌شود در موعد مقرر آن که ۱۸ ماه است، تکمیل شود.

وی در خصوص احداث بیمارستان ۹۶ تختخوابی تامین اجتماعی مهاباد نیز گفت: عملیات احداث این بیمارستان نیز به پیمانکار واگذار شده و محوطه‌سازی آن در حال انجام است.

محمودزاده با بیان اینکه بیمارستان تامین اجتماعی مهاباد جزو هشت بیمارستان تامین اجتماعی کشور بوده که در حال ساخت است، افزود: این بیمارستان نیز با اعتبار ۹۱۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۱۵ هزار متر مربع احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه بیش از ۴۰ درصد شهروندان مهابادی زیرپوشش سازمان تأمین اجتماعی هستند، اضافه کرد: با بهره‌برداری از این بیمارستان نیمی از جمعیت این شهرستان می‌توانند به طور رایگان از خدمات پزشکی و بهداشتی این بیمارستان استفاده کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.