حامد رمضانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این واحدها به علت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی در راستای جلوگیری از شیوع کرونا، گران فروشی و کم‌فروشی است که در این رابطه بیش از ۱۰ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال جریمه نیز برای آنها پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: تمامی نانوایان موظف به نصب دستگاه کارت‌خوان به جای دریافت وجه نقد بوده و باید یک نفر مشخص مسوول دریافت کارت از مشتریان باشد.

وی از برخورد قاطع با نانوایی‌های متخلف و کم‌فروش در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: با نانوایانی که مطابق دستورالعمل‌های بهداشتی رفتار نکنند، به شدت برخورد خواهد شد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سردشت بیان کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف از قبیل کم‌فروشی، گرانفروشی، رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی و ساعت کاری و جابجایی مشکوک آرد موارد را از طریق تلفن ۱۲۴ ستاد خبری اداره صنعت، معدن و تجارت سردشت گزارش دهند.

«رمضانی» بیان کرد:  ۱۲۵ واحد نانوایی در سردشت آرد سهمیه‌ای دریافت می‌کنند که از این تعداد ۱۲۳ واحد در مناطق شهری و ۲ واحد در مناطق روستایی این شهرستان قرار دارند.

اتاق اصناف سردشت در قالب ۱۱ اتحادیه شامل قالیبافان و بافندگان، قهوه‌داران و اغذیه فروشان، فروشندگان لوازم خانگی، عکاسان و طلافروشان، قنادان و نانوایان، مصالح ساختمانی و جوشکاران، آرایشگران و خیاطان، مشاورین املاک و اتومیبل، فروشندگان کیف و کفش و پارچه، لوازم یدکی و خدمات فنی خودرو فعالیت می‌کنند.

با آغاز به‌کار شماری از صنوف کم‌خطر در شهرستان‌ها، پروتکل‌های بهداشتی خاصی در راستای اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا برای این واحدها درنظر گرفته شده است که موظف به رعایت آن است.

سردشت با جمعیت ۱۲۰ هزار نفر در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.