محمود زمانی روز یک‌شنبه در نشست کاری مشترک با اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار تکاب افزود: با توجه به شرایط اقلیمی منطقه، فصل کار و فعالیت‌های عمرانی در این شهرستان محدود است و نباید این فرصت چندماهه جهت توسعه عمرانی شهر از دست برود.

وی بیان کرد: پروژه‌های عمران شهری با توجه به اولویت‌های اجرا شده و توسعه متوازن در تمام مناطق شهر به‌طور حتم در دستور کار شهرداری و شورای شهر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه شهرداری تاکنون در موضوع عمران شهری مناسب عمل کرده است اظهار داشت: حفظ همبستگی بین اعضای شورای شهر و شهردار جای قدردانی دارد و این انسجام باید تداوم یافته و تقویت شود.

فرماندار تکاب اضافه کرد: اعضای شورا و شهردار با صمیمیت و هم‌دلی و اتحاد بیشتر به عنوان یک عنصر واحد، برنامه‌های توسعه‌ای و عمران شهری را پیش ببرند و بیش از گذشته پای‌ کار باشند.

«زمانی»، با اشاره به اینکه توسعه عمرانی شهر و روستاها را با جدیت پیگیری می‌کنیم ادامه داد: تلاش‌ها و خدمات شهرداری و شورای شهر در زمینه همکاری با ستاد مقابله با کرونا و ضدعفونی معابر و سالم‌سازی محیطی در دوران شیوع این بیماری بسیار مفید بود.

در این جلسه گزارش و برنامه‌های آتی عمران شهری تکاب توسط شهردار و اعضای شورای شهر ارائه شد.

تکاب از شهرهای سردسیر و کوهستانی کشور است که با ۸۱ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و از مهرماه هر سال تا اردیبهشت ماه سال بعد، آب و هوای سرد بر این منطقه حاکم است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.