محمد جهین روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای شیوع بیماری کرونا و طی طرح تشدید نظارت بر فعالیت واحدهای صنفی این میزان جریمه در قالب ۱۸۲ فقره پرونده از اصناف مختلف اخذ شده است.

وی ادامه داد: در این مدت ۲ هزار و ۳۱۶ مورد بازرسی از واحدهای صنفی انجام شده و در این ارتباط هم ۱۷۳ مغازه پلمب و ۷۰۰ اخطاریه نیز صادر شده است.

وی اضافه کرد: تشدید بازرسی و نظارت بر بازار در قالب طرح ضیافت از اول اردیبهشت ماه آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت و بازرسان با مشاهده هرگونه تخلف برخورد قانونی خواهند کرد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد با بیان اینکه فعالیت واحدهای صنفی غذاخوری به منظور حفظ سلامت شهروندان و در راستای مقابله با کرونا تا اطلاع ثانوی ممنوع است، اظهار داشت: با اعلام ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونای این شهرستان تمام واحدهای صنفی غذاخوری‌ها، کبابی‌ها، ساندویچ و فست فودها تا اطلاع ثانوی تعطیل بوده و حق ارائه خدمات حتی به صورت بیرون‌بر را نیز نخواهند داشت.

وی بیان کرد: در این مدت تنها واحدهای صنفی غذاهای آماده که دارای پروانه کسب در این حوزه هستند، حق ارائه خدمات آن هم به صورت بیرون بر می‌توانند به شهروندان خدمات ارایه دهند.

فعالیت واحدهای صنفی مهاباد در راستای مقابله با شیوع بیماری کرونا با هماهنگی ستاد مبارزه با کرونای این شهرستان نزدیک به ۲ ماه قبل تعطیل شد.

شهرستان ۲۴۱ هزار نفری مهاباد دارای ۶ هزار و ۸۰۰ واحد صنفی است؛ اصناف بزرگترین بخش اقتصادی این شهرستان را تشکیل می‌دهند. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.