محمدمهدی شهریاری روز شنبه در جلسه هماهنگی جمع‌آوری و توزیع بسته‌های معیشتی برای افراد نیازمند در آذربایجان‌غربی افزود: این بسته‌ها در مدت سه ماه در اختیار خانواده‌ها و افراد نیازمند در سراسر استان قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: کارکنان دولت، خیّران، دستگاه‌های اجرایی، بسیجیان و بنیاد مستضعفان در این کار خیر در آذربایجان‌غربی مشارکت دارند.

وی بیان کرد: مرحله نخست این طرح با توزیع ۵۰ هزار بسته معیشتی برای همین تعداد خانوار تا پیش از ماه مبارک رمضان اجرایی می‌شود.

استاندار آذربایجان‌غربی با قدردانی از مشارکت نهادها و ارگانهای مختلف در احساس مسوولیت برای کمک‌های مومنانه در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری ادامه داد: امیدواریم دستگاه‌های مختلف با مشارکت با ستاد مشارکت‌های مومنانه مردم، مانع موازی‌کاری شوند.

شهریاری با اشاره به تشکیل ستاد مشارکت‌های مومنانه مردم استان برای حمایت از افراد نیازمند که مورد حمایت نهادهای حمایتی نیستند، گفت: در توزیع بسته‌های معیشتی، کرامت افراد باید حفظ شود و بی‌احترامی و زیرسوال بردن شخصیت افراد برای هر هدفی مردود است.

وی با تاکید بر اینکه تشکیل این ستاد فرصتی مهم برای تکرار تجلی همدلی مردم و مسوولان است، افزود: جبران آثار کرونا بر زندگی افراد نیازمند و برخی مشاغل یکی از اولویت‌های جدی در مدیریت کرونا در استان است.

به گزارش ایرنا، با هدف کمک به نیازمندان در لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری، ستادهای کمک مومنانه در سراسر کشور راه‌اندازی شده است.

ده‌ها هزار نفر، از شیوع بیماری کرونا در آذربایجان‌غربی خسارت دیدند که این پویش در راستای کمک به این خانواده‌هاست.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.